Δέκα υγιείς λόγοι για να προσθέσετε φέτα στη διατροφή σας

Η φέτα είναι το πιο δημοφιλές τυρί στην Ελλάδα και σύμφωνα με τους διαιτολόγους και τους γιατρούς σε όλο τον κόσμο, είναι η πιο υγιεινή επιλογή τυριού στον κόσμο.

Κυρίως φτιαγμένο από αιγοπρόβειο γάλα (συχνά συνδυασμένο), η φέτα είναι μια θρεπτική επιλογή και νόστιμα νόστιμο γάλα. Η φέτα είναι πιο εύπεπτο και λιγότερο αλλεργιογόνο και αντιφλεγμονώδες από το τυρί που παράγεται από αγελαδινό γάλα, καθιστώντας την εξαιρετική επιλογή για όσους είναι ευαίσθητοι στα γαλακτοκομικά προϊόντα.

Εμφανίζεται πριν από χιλιάδες χρόνια, αυτό το αλμυρό τυρί περνάει από μια διαδικασία αποσκωρίωσης που ενισχύει τη μοναδική του γεύση. Η πραγματική ελληνική φέτα Προερχόμενοι μόνο από ορισμένες περιοχές της Ελλάδας, εδώ είναι 10 τεράστια οφέλη για την υγεία (φυσικά μέτρια) προσθέτοντας αυτό το νόστιμο γαλακτοκομικό προϊόν στη διατροφή σας!

Φέτα

Προστατεύει από τον καρκίνο: Ως πλούσια πηγή ασβεστίου, το φέτα επιτρέπει τη χρήση έρευνας που υποδηλώνει ότι το ασβέστιο (μαζί με τη βιταμίνη D) βοηθά στην προστασία του σώματος από μια ποικιλία καρκίνων.

Εύκολο στην πέψη: Οι διατροφολόγοι λένε ότι η φέτα είναι πολύ εύκολη στην πέψη και έχει πολύ χαμηλές αλλεργιογόνες και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, έτσι το γάλα είναι καλό για όσους έχουν ήπιες αλλεργίες.

Περιεκτικότητα σε χαμηλά λιπαρά: Το τυρί φέτα έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και θερμίδες σε σύγκριση με πολλούς τύπους τυριών.

Καλή πηγή πρωτεΐνης: Εκτός από τα καλά λίπη και το ασβέστιο, η φέτα μπορεί επίσης να αποδειχθεί μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης, η οποία ωφελεί σημαντικά τους μυς. “

Μια καλή πηγή βιταμινών: Επειδή η φέτα είναι πλούσια σε βιταμίνη Β6, βιταμίνη Α και φώσφορο, η φέτα μπορεί να είναι μια πολύτιμη προσθήκη στη διατροφή σας εάν θέλετε να φορτώσετε βιταμίνες από άλλες πηγές εκτός από φρούτα. “

READ  Συνταγή πιάτων αρνιών και κολοκυθιών ηλικίας τεσσάρων γενεών Greton

Καλύτερο προβιοτικό: Η φέτα μπορεί να κάνει θαύματα για την υγεία του εντέρου σας. Η φέτα περιέχει έναν αριθμό προβιοτικών, δηλαδή την περίπτωση Lactobacillus, L. Parasesi, Λ.; Plantarum, L. Ramnoses, Λ.;

Καλό για την υγεία των οστών: Η φέτα είναι μια από τις πιο υγιεινές πηγές ασβεστίου, ασβεστίου και καλίου, και όπως κάθε γαλακτοκομικό προϊόν η φέτα μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την υγεία των οστών.

Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα: Μια πρωτεΐνη που βρίσκεται στη διατροφή φέτας ονομάζεται ιστιδίνη, η οποία ενισχύει τη συνολική ανοσία σας.

Αποτρέπει πονοκεφάλους και ημικρανίες: Μια καλή πηγή Β2, η οποία δρα ως φυσική θεραπεία για πονοκεφάλους, περιλαμβάνεται για τις ημικρανίες

Θεραπεία της αναιμίας: Χαμηλή περιεκτικότητα σε σίδηρο και φολικό οξύ, ορισμένα τρόφιμα μπορεί να βοηθήσουν στην αναιμία όπως η φέτα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *