Ζήστε δύο πλοία που πλέουν στη Μεσόγειο

Πρόσφατα είχα την τιμή να πάω δύο ταξίδια στην Ελλάδα, το ένα μετά το άλλο. Η πτήση Celebrity Apex ήταν η πρώτη πτήση και η Azamara Quest ήταν η δεύτερη.

Ολοκαίνουργια κορυφή διασημοτήτων

διαφήμιση

Η κόρη μου, η Katie Levent, 35 ετών, Αντιπρόεδρος της Elite Travel, ταξίδεψε μαζί μου. Το δρομολόγιο περιελάμβανε την Κροατία, τη Μύκονο, τη Σαντορίνη και τη Ρόδο. Ενώ κατασκευάστηκε για να φιλοξενήσει περισσότερους από 3.500 επιβάτες, υπήρχαν μόνο λίγο περισσότεροι από 500 καλεσμένοι, οπότε ένιωθα ότι βρισκόμασταν στη δική μας ιδιωτική κρουαζιέρα.

Όλοι οι επιβάτες πρέπει να εμβολιαστούν πριν επιβιβαστούν στο πλοίο. Έπρεπε να ετοιμάσουμε τα χαρτιά μας για τις ελληνικές αρχές και αυτή ήταν μια απλή διαδικασία. Πρώτα έπρεπε να εμβολιαστούμε, κάτι που δεν ήταν πρόβλημα για μένα. Για την Katie, ήταν μια διαδικασία επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης. Μόλις φτάσαμε εγκαίρως, μας έστειλαν σε μια τοποθεσία για να κάνουμε το τεστ COVID. Η δοκιμή έγινε με γρήγορο τρόπο, οπότε πήραμε γρήγορα τα αποτελέσματά μας και επιβιβαστήκαμε.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Cruise Line & Cruise Ship. Περισσότερες γραμμές κρουαζιέρας και κρουαζιερόπλοια

Εάν έχετε ήδη εμβολιαστεί, δεν απαιτείται τεστ COVID για να εισέλθετε στην Ελλάδα. Πριν από την είσοδο, όλοι πρέπει να συμπληρώσουν πρώτα μια φόρμα εντοπισμού επιβατών και το αργότερο την προηγούμενη ημέρα της άφιξης. Το έντυπο απαιτεί λεπτομερείς πληροφορίες για την τοποθεσία αναχώρησης των επιβατών, τη διάρκεια προηγούμενης παραμονής σε άλλες χώρες και τη διεύθυνση κατοικίας τους στην Ελλάδα.

Φτάσαμε στην Αθήνα και περάσαμε υπέροχα κατά τη διαμονή μας στο ξενοδοχείο πριν από τη νύχτα. Κανείς δεν μίλησε για τον Covid. Ενώ η χρήση μάσκας εξακολουθεί να είναι υποχρεωτική παντού, είναι σαν οι άνθρωποι να έχουν κάνει την αντιμετώπιση της πανδημίας μέρος της ζωής τους. Πολλά εστιατόρια άνοιξαν, μερικά μπαρ παρέμειναν ανοιχτά μέχρι τις 2:00 π.μ. Τίποτα δεν φαίνεται πραγματικά διαφορετικό από την εποχή πριν από την πανδημία. Βρισκόμαστε τώρα σε ένα σημείο όπου είναι απαραίτητο να το αντιμετωπίσουμε απλά.

Μόλις μπήκαμε στο πλοίο, εντυπωσιαστήκαμε. Νέα, τεράστια και πανέμορφη κορυφή διασημοτήτων! Το φαγητό, η εξυπηρέτηση και η καθαριότητα ήταν όλα υπέροχα και επιτόπου. Αλλά η έλλειψη επισκεπτών στο πλοίο σήμαινε ότι ο χώρος ψυχαγωγίας ήταν πάντα άδειος. Maybeσως θα έπρεπε να είχαν μειώσει ορισμένες επιλογές μέχρι να γεμίσει το πλοίο; Κάναμε μια προσπάθεια να ελέγξουμε κάποια γεγονότα, αλλά συχνά δεν βρήκαμε κανέναν εκεί.

READ  Ο Farah Khan σπάει πιάτα με τα παιδιά σύμφωνα με ελληνική παράδοση - Διασκέδαση

Μου άρεσε που έφτιαξαν τους σταθμούς πλυσίματος χεριών με τρόπο που απαιτούσε από τους επισκέπτες να πλένουν τα χέρια τους πρώτα πριν έρθουν στη γραμμή μπουφέ. Και δεν ήταν μόνο ένας απολυμαντικός σταθμός. Άφησε τους καλεσμένους να πλένουν καλά τα χέρια τους. Καθώς περπατούσαμε στη γραμμή του μπουφέ, υπήρχε πάντα κάποιος εκεί για να σερβίρει φαγητό σε αντάλλαγμα για τους αυτοεξυπηρετούμενους επισκέπτες.

Wereμασταν λίγο απογοητευμένοι με το δρομολόγιο καθώς έπρεπε να πάμε σε δύο λιμάνια στο Ισραήλ. Όπως είναι λογικό, έπρεπε να αλλάξει. Ωστόσο, περιμέναμε ότι θα μας έδιναν έναν άλλο προορισμό, αλλά αντίθετα τον άλλαξαν από δύο επισκέψεις στο λιμάνι σε έναν, οπότε καταλήξαμε σε μια επιπλέον ναυτική ημέρα.

Επίσης, όταν πήγαμε στη Μύκονο, δεν μας άφηναν να φύγουμε από το πλοίο αν δεν αγοράσουμε το πακέτο κρουαζιέρας τους, οπότε μας ανατέθηκε να αγοράσουμε το δικό τους ή δεν μπορούσαμε να εξερευνήσουμε τη Μύκονο. Όχι η βάση της Μυκόνου αλλά η γραμμή κρουαζιέρας. Έτσι επισκεφθήκαμε μόνο τρία λιμάνια αντί για τουλάχιστον πέντε. Απολαύσαμε πραγματικά τα λιμάνια που πήγαμε και είχαμε πολύ χρόνο να εξερευνήσουμε. Το καλό πράγμα που μας αρέσει να κάνουμε είναι να κάνουμε τα δικά μας πράγματα, επειδή μερικές φορές αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για τους ταξιδιώτες να δουν περισσότερα από κάθε προορισμό.

Celebrity Pool Apex (Φωτογραφία από τον Tami Levent)

Το Celebrity Apex προσφέρει μια εφαρμογή που διευκολύνει τη λήψη γραφειοκρατίας. Όποτε χρειαζόμασταν πρόσβαση στα χαρτιά μας ήταν στην εφαρμογή.

Azamara Quest

Το δρομολόγιο Azamara ήταν πολύ παρόμοιο με το δρομολόγιο διασημοτήτων και είχε τις ίδιες απαιτήσεις εμβολιασμού COVID. Τα λιμάνια ήταν η Κύπρος, η Μύκονος, η Σαντορίνη, η Κρήτη και η Ρόδος. Η πτήση φαινόταν πολύ οικεία καθώς σχεδιάστηκε για να φιλοξενήσει 694 επιβάτες και συνολικά ήταν μόνο περίπου 200 καλεσμένοι. Μερικές φορές ένιωθα σαν να ήμουν στο δικό μου γιοτ.

Το ονόμασα Μικρός Τιτανικός λόγω της ατμόσφαιρας, των περίτεχνων λεπτομερειών της σκάλας, της ξυλογλυπτικής κ.λπ. Κάθε λεπτομέρεια έκανε αυτή την κρουαζιέρα να αισθάνεται άνετη και άνετη. Το προσωπικό ήταν ανεξήγητο! Μπορώ πραγματικά να πω ότι αυτή ήταν η καλύτερη υπηρεσία που έχουμε λάβει ποτέ, τόσο στη στεριά όσο και στη θάλασσα. Στην αρχή, σκέφτηκα ότι ίσως ήταν επειδή υπήρχαν μόνο 200 επιβάτες. Όσο περισσότερο μιλάμε με το προσωπικό και το παρακολουθούμε εν δράσει, τόσο περισσότερο καταλαβαίνω ότι η εξαιρετική εξυπηρέτηση είναι αυτό που κάνει αυτό το ταξίδι μοναδικό. Νιώσαμε σαν να ήμασταν πάντα οι μόνοι στο ταξίδι επειδή παρακολουθούσαμε τόσο συχνά.

Μου άρεσε να πλέω σε αυτό το μικρό πλοίο, ειδικά επειδή είναι δύσκολο να χαθείς. Απόλαυσα επίσης το μπαλκόνι που μου επέτρεψε να αναπνέω καθαρό αέρα όποτε ήθελα. Πέρασα πολύ χρόνο στο μπαλκόνι μας, ακόμη και στη μέση της νύχτας. Όταν πηγαίναμε για φαγητό σε εστιατόρια υπήρχαν πάντα σταθμοί λυμάτων. Οι σερβιτόροι σε μπουφέ μας σέρβιραν υπέροχο φαγητό, όπως αστακό, φιλέ μινιόν και αρνί. Μου αρέσει που δεν έπρεπε να πληρώσουμε επιπλέον για να απολαύσουμε τα οφέλη του φαγητού σε ένα εξειδικευμένο εστιατόριο. Δεδομένου ότι ήταν λίγο ήσυχο όταν ήμασταν στη θάλασσα, θα μου άρεσε λίγο περισσότερη ψυχαγωγία ενώ χαλαρώναμε στο κατάστρωμα της πισίνας.

Azamara Quest
Azamara Quest (Φωτογραφία από Tami Levent)

Σύγκριση κρουαζιερόπλοιων

Η Katie και εγώ είχαμε δύο διαφορετικές εμπειρίες κατά τη διάρκεια της κρουαζιέρας μας στο κρουαζιερόπλοιο. Η Celebrity Katie αγαπούσε περισσότερο επειδή ήταν έξω κάθε βράδυ απολαμβάνοντας τον εαυτό της, και μου άρεσε η χαλάρωση που προσφέρει η Azamara από τότε που έτρεχα πάντα. Συμφωνήσαμε ότι μας άρεσε να περνάμε χρόνο στα λιμάνια.

Μύκονος – Οι διασημότητες δεν θα μας αφήσουν να φύγουμε από το πλοίο αν δεν αγοράσουμε το πακέτο κρουαζιέρας τους, ώστε να μην μπορούμε να το εξερευνήσουμε. Ο Azamara άφησε το πλοίο και κατευθύνθηκε κατευθείαν στην ακτή. Στη συνέχεια πήραμε ένα τοπικό λεωφορείο για να μπορέσουμε να ψωνίσουμε. Πάντα νιώθαμε απόλυτα ασφαλείς από το έγκλημα και κυρίως από τον COVID. Κατέληξε να είναι μια από τις καλύτερες μέρες μας.

Θήρα – Και τα δύο πλοία έπρεπε να προσφέρουν. Και τα δύο πλοία μας απαίτησαν να πάρουμε γερανό. Πρέπει να πληρώσετε έξι ευρώ ανά άτομο με κάθε τρόπο. Όταν επισκεφθήκαμε τη Σαντορίνη κατά τη διάρκεια του ταξιδιού των διασημοτήτων μας, πραγματικά πήραμε τον χρόνο μας και έτσι περάσαμε τη μέρα μας στην Οία. Ήταν απίστευτα! Ταν η μόνη περιοχή που είχε λίγο κόσμο αργότερα κατά τη δύση του ηλίου, το μόνο μέρος όπου αισθανθήκαμε ότι πολλοί άνθρωποι δεν μπήκαν στον κόπο να φορέσουν μάσκες. Όταν επισκεφθήκαμε ξανά κατά τη διάρκεια της κρουαζιέρας Azamara, αποφασίσαμε να κάνουμε το ταξίδι μας με πλοίο και, ειλικρινά, ήταν το αποκορύφωμα του ταξιδιού μας. Αν επρόκειτο να προσφέρουν αυτό το ταξίδι, αυτός θα ήταν ο μεγαλύτερος πωλητής τους. Μια μικρή παρέα από 12 άτομα (συνήθως φιλοξενούσε 24 άτομα) περιπλανήθηκε σε όλο το νησί της Σαντορίνης, κολυμπώντας με αναπνευστήρα και κολυμπώντας στην πορεία. Αυτή η τέλεια ημέρα μπάρμπεκιου ολοκληρώθηκε με ποτά στο σκάφος.

READ  Το «Thor 4» πρόκειται να κάνει ένα ισχυρό πράγμα που δεν είχε κάνει το MCU στο παρελθόν

Ρόδος και Κρήτη Wasταν επίσης υπέροχο. Έχουμε φροντίσει να σεβαστούμε τους περιορισμούς σε αυτούς τους δύο ιστότοπους. Κατά τη διάρκεια των ταξιδιών μας στη Ρόδο και την Κρήτη, μόνο μία φορά μας ζητήθηκε να δείξουμε τις κάρτες εμβολιασμού και ήταν να δούμε σπηλιές στην Κρήτη. Φυσικά, τα είχαμε. Εκτός από αυτό, δεν θα έπρεπε να τους δείξουμε οπουδήποτε αλλού ενώ εξερευνούμε αυτά τα δύο υπέροχα ελληνικά νησιά.

Και οι δύο πτήσεις διασφάλισαν ότι είχαμε ένα τεστ COVID την ημέρα πριν από το check-in μας, το οποίο ήταν εύκολο και ανώδυνο. Κατά τη διάρκεια της πτήσης της Celebrity, μόνο ένας εμβολιασμένος επιβάτης βρέθηκε θετικός στον ιό COVID. Κανένας επιβάτης δεν βρέθηκε θετικός στον COVID κατά τη διάρκεια της κρουαζιέρας Azamara.

Όπως μπορείτε να δείτε, αισθάνομαι άνετα να ταξιδεύω τώρα και απολαμβάνω να μοιράζομαι τις ταξιδιωτικές μου εμπειρίες με τους πελάτες και τους συναδέλφους ταξιδιωτικούς πράκτορες. Πέρασα υπέροχα ταξιδεύοντας με την κόρη μου σε αυτές τις δύο κρουαζιέρες και δεν ήθελα να επιστρέψω. Πρέπει να οδηγήσουμε τον κόσμο με το παράδειγμα … οπότε ξεκινήστε να ταξιδεύετε!

Για τις πιο πρόσφατες ιδέες για ταξίδια στην Ελλάδα, ανατρέξτε στον παρακάτω οδηγό:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *