Η αποστολή DAVINCI 2029 της NASA για την εξερεύνηση της ατμόσφαιρας της Αφροδίτης

Μια απεικόνιση του ανιχνευτή DAVINCI Venus της NASA

Η αποστολή DAVINCI της NASA στην Αφροδίτη έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει το 2029. Νέο Ταξίδι χαρτί Λεπτομέρειες για αυτό το επερχόμενο ταξίδι, Μια τολμηρή αποστολή θα μπορούσε να ρίξει νέο φως στο μυστηριώδες και δυνητικά κατοικήσιμο παρελθόν του καυτού πλανήτη.

Μόλις φτάσει στον δεύτερο πλανήτη από τον Ήλιο, ο ανιχνευτής βυθίζεται στην ατμόσφαιρα της Αφροδίτης, καταπίνοντας τα αέρια της για περίπου μία ώρα πριν προσγειωθεί στην επιφάνεια του πλανήτη, σύμφωνα με χαρτί Δημοσιεύτηκε στο The Planetary Science Journal. Ντα Βίντσι Σχεδιασμένο για να χρησιμεύει ως εργαστήριο αεροπορικής χημείας, θα χρησιμοποιήσει τα ενσωματωμένα όργανά του για να αναλύσει την ατμόσφαιρα, τις θερμοκρασίες, τις πιέσεις και τις ταχύτητες του ανέμου της Αφροδίτης, ενώ θα τραβήξει μερικές φωτογραφίες από το ταξίδι της στην πλανητική κόλαση.

Ένα ακρωνύμιο για την Venus Deep Atmosphere Investigation of Noble Gases, Chemistry and Imaging, το DAVINCI είναι ένα από τα Τρεις επερχόμενες αποστολές προγραμματισμένες στην Αφροδίτη, Προς μεγάλη χαρά των σπασίκλων λουλουδιών σαν εμένα. Και ειλικρινά, έχει περάσει πολύς καιρός. Η τελευταία αποστολή της NASA στην Αφροδίτη, ο Μαγγελάνος, έφτασε στον πλανήτη το 1989 και ολοκλήρωσε τις επιστημονικές εργασίες το 1994. Έκτοτε, η NASA δεν έχει στείλει εξειδικευμένη αποστολή στην Αφροδίτη, παρόλο που ο πλανήτης είναι εξαιρετικά ζεστός — κυριολεκτικά και μεταφορικά.

Γιατί η NASA θα στείλει μια αποστολή στην Αφροδίτη;

Η κατανόηση της Αφροδίτης βοηθά τους επιστήμονες να έχουν μια καλύτερη εικόνα του πλανήτη μας. Η Αφροδίτη και η Γη μπορεί να ξεκίνησαν παρόμοια. Οι δύο πλανήτες μοιράζονται το ίδιο μέγεθος, μάζα και πυκνότητα. Αλλά σήμερα, η Αφροδίτη μπορεί να υπερηφανεύεται για θερμοκρασίες έως και 880 βαθμούς Φαρενάιτ (471 βαθμούς Κελσίου), με μια πυκνή ατμόσφαιρα πλούσια σε διοξείδιο του άνθρακα που παγιδεύει τη θερμότητα με τον ίδιο τρόπο που κάνουν τα αέρια του θερμοκηπίου στη Γη. Διαθέτει επίσης ένα παράξενο ηφαιστειακό τοπίο. Ίσως κάτι συνέβη κατά τη διάρκεια Η πρώιμη ιστορία της Αφροδίτης την έκανε να αναπτύξει τόσο σκληρές και αφιλόξενες συνθήκες, Και να καταλήξουμε τελείως διαφορετικό από τη Γη.

«Η ατμόσφαιρα της Αφροδίτης περιέχει τις χημικές ενδείξεις για την κατανόηση του πλήρους φάσματος των πτυχών αυτού του πλανήτη, συμπεριλαμβανομένης της σύνθεσης της αρχής του και του τρόπου με τον οποίο το κλίμα του έχει εξελιχθεί με την πάροδο του χρόνου», δήλωσε ο Paul Byrne, αναπληρωτής καθηγητής Γης και Πλανητικών Επιστημών στο Πανεπιστήμιο της Ουάσιγκτον στο Αγ. Ο Lewis, ο οποίος δεν είχε σχέση με την εφημερίδα, έγραψε σε ένα email. «Η ομάδα του DAVINCI ειδικότερα ελπίζει να προσδιορίσει εάν η Αφροδίτη είχε πράγματι ωκεανούς υγρού νερού στο παρελθόν και αν ναι, πότε και γιατί χάθηκαν αυτοί οι ωκεανοί».

Πώς θα μετρήσει ο Ντα Βίντσι την ατμόσφαιρα της Αφροδίτης;

Για να το κάνει αυτό, ο ντα Βίντσι θα ταξίδευε περίπου 38 εκατομμύρια μίλια (61 εκατομμύρια χιλιόμετρα) μέχρι την Αφροδίτη. Το διαστημόπλοιο θα πραγματοποιήσει πρώτα δύο πτήσεις του πλανήτη, η πρώτη από τις οποίες θα πραγματοποιηθεί 6,5 μήνες μετά την εκτόξευση. Κατά τη διάρκεια αυτών των πτήσεων, το διαστημόπλοιο θα αναλύσει τα σύννεφα της Αφροδίτης και θα μετρήσει την ποσότητα της υπεριώδους ακτινοβολίας που απορροφάται από την πλευρά της ημέρας του πλανήτη, καθώς και την ποσότητα θερμότητας που εκπέμπεται από τη νυχτερινή πλευρά της Αφροδίτης (η Αφροδίτη δεν είναι παλιρροιακά κλειδωμένη, αλλά έχει πολύ αργό ρυθμό περιστροφής).

Roughly two years after launch, the DAVINCI probe, known as the Descent Sphere, will descend through Venus’s atmosphere and sample the various gases as it makes its way to the surface. The 3-foot-long (1-meter-long) probe will require an hour to make its way down, experiencing hotter temperatures and higher pressures the further down it goes.

“It turns out that the Venus atmosphere is relatively clement up around 55 km [35 miles]αλλά γρήγορα αρχίζουν να γίνονται όλο και πιο ζεστά και πιο πυκνά καθώς πλησιάζετε στην επιφάνεια», είπε ο Byrne. «Για να μην πω τίποτα για τα σύννεφα θειικού οξέος, αν και ευτυχώς τείνουν να διαλύονται μόλις πέσετε σε υψόμετρο περίπου 47 χλμ. [29 miles]. “

Η Descent Sphere είναι εξοπλισμένη με πέντε όργανα σχεδιασμένα να μετρούν και να αναλύουν τη χημεία και το περιβάλλον της ατμόσφαιρας της Αφροδίτης. Ελπίζεται ότι αυτά τα εργαλεία θα ζωγραφίσουν μια καλύτερη και πιο εις βάθος εικόνα της πολυεπίπεδης ατμόσφαιρας. Ο ανιχνευτής θα ξεκινήσει την αλληλεπίδρασή του με την ανώτερη ατμόσφαιρα της Αφροδίτης όταν φτάσει σε ύψος 75 μιλίων (120 χιλιομέτρων) και θα εκτινάξει τη θερμική ασπίδα του όταν απέχει 42 μίλια (67 χιλιόμετρα) από τη Γη. Μόλις βυθιστεί κάτω από το παχύ στρώμα των νεφών της Αφροδίτης, περίπου 100.000 πόδια (30.500 μέτρα) πάνω από την επιφάνεια, ο ανιχνευτής θα προσπαθήσει να τραβήξει εκατοντάδες εικόνες. Τα σύννεφα της Αφροδίτης κρύβουν τον πλανήτη, καλύπτοντας την επιφάνειά του από τη θέα, έτσι αυτές οι εικόνες είναι φτιαγμένες για να προσφέρουν μερικές άνευ προηγουμένου θέα.

Εκτός από τη φωτογράφιση του πλανήτη, η Descent Sphere θα αναπνέει επίσης μέρος της ατμόσφαιράς της. «Ο ανιχνευτής DAVINCI θα έχει μια μικρή είσοδο στο εξωτερικό ενός δοχείου πίεσης (ουσιαστικά μια μεγάλη μεταλλική μπάλα) μέσω της οποίας δείγματα της ατμόσφαιρας σε διάφορα υψόμετρα έλκονται στο διαστημόπλοιο (ή, πραγματικά, ωθούνται προς τα μέσα ως η εξωτερική πίεση του ο ανιχνευτής αρχίζει να αυξάνεται). σε μεγάλο βαθμό από την εσωτερική πίεση), είπε ο Byrne.

Όταν προσγειώνεται, ο καθετήρας δεν πρέπει να κινείται ταχύτερα από περίπου 25 mph (40 km/h). Εάν ο ανιχνευτής επιβιώσει από την επανείσοδό του στην ατμόσφαιρα, ο ανιχνευτής θα προσγειωθεί – ελπίζουμε – στα βουνά Alpha Reggio, τα οποία έχουν περίπου το μέγεθος του Τέξας, σύμφωνα με τους ερευνητές πίσω από το νέο έγγραφο. Υπό ιδανικές συνθήκες, ο ανιχνευτής θα λειτουργήσει για 17 έως 18 λεπτά μόλις δεσμευτεί για μια προσγείωση, αλλά δεν είναι πραγματικά απαραίτητο να εργαστείτε στην Αφροδίτη επειδή όλα τα πολύτιμα δεδομένα είχαν ήδη συλλεχθεί κατά τη διάρκεια της ατμοσφαιρικής βουτιάς του.

Απεικόνιση του πεδίου καθόδου του DAVINCI που πέφτει στην ατμόσφαιρα της Αφροδίτης

στιγμιότυπο οθόνης: NASA

Είναι το λουλούδι κατοικήσιμο;

Αν και σήμερα η Αφροδίτη δεν είναι ιδανικό μέρος για ζωή, οι επιστήμονες θέλουν να ελέγξουν αν ο πλανήτης είναι κατοικήσιμος ή όχι.

Τον Σεπτέμβριο του 2020, μια ομάδα επιστημόνων ισχυρίστηκε ότι η Αφροδίτη μπορεί να είχε Σημάδια ζωής στα σύννεφα του σιΜε βάση την ανίχνευση του τι μπορεί να είναι η φωσφίνη στην ατμόσφαιρα της Αφροδίτης. Η φωσφίνη θεωρείται ζωτικό αέριο στη Γη. Ωστόσο, τα αποτελέσματα αντιμετωπίστηκαν σε μεγάλο βαθμό με σκεπτικισμό. Αλλά το αν η Αφροδίτη ήταν κατοικήσιμη ή όχι κατά το παρελθόν της εξαρτάται από το αν ο πλανήτης φιλοξενούσε υγρούς υδάτινους ωκεανούς ή αν έχει μια πυκνή, ατμώδη ατμόσφαιρα.

«Ο ανιχνευτής DAVINCI θα προσπαθήσει να απαντήσει σε αυτό το ερώτημα μετρώντας τις αναλογίες των διαφορετικών αερίων στην ατμόσφαιρα», είπε ο Byrne. «Αυτές οι μετρήσεις, με τη σειρά τους, θα βοηθήσουν τους επιστήμονες να καταλάβουν ποια από τα μοντέλα τους για το κλίμα και την εσωτερική τους εξέλιξη είναι σωστά, και επομένως ποια είναι η πιθανή πλανητική ιστορία της Αφροδίτης – συμπεριλαμβανομένου του αν είναι κατοικήσιμη».

READ  Προσδιορισμός εντομοκτόνων αιτιολογίας στη νόσο του Πάρκινσον