Η δήλωση λέει ότι η υγιεινή διατροφή ξεκινά από τις συνήθειές σας

Αυτό δεν σημαίνει εξ ολοκλήρου την παραίτηση από το φαγητό σε πακέτο ή τον συνδυασμό πεντάλεπτων γευμάτων από το παντοπωλείο. Οι διατροφικές οδηγίες ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να προσαρμόσουν αυτές τις συνήθειες στον τρόπο ζωής τους.

Η δήλωση προσδιορίζει 10 χαρακτηριστικά υγιεινών διατροφικών προτύπων – συμπεριλαμβανομένων των κατευθυντήριων γραμμών για το συνδυασμό μιας ισορροπημένης διατροφής με άσκηση. Τα περισσότερα θρεπτικά συστατικά καταναλώνονται μέσω των τροφών έναντι των συμπληρωμάτων. τρώτε δημητριακά ολικής αλέσεως, μειώστε το νάτριο, την πρόσθετη ζάχαρη και το αλκοόλ. τη χρήση μη τροπικών φυτικών ελαίων. Τρώτε ελάχιστα επεξεργασμένα και υπερβολικά επεξεργασμένα τρόφιμα.

«Αυτό που είναι πραγματικά σημαντικό τώρα είναι οι άνθρωποι να κάνουν προσαρμογές που μπορούν να είναι βιώσιμες μακροπρόθεσμα», δήλωσε η Alice Lichtenstein, διευθύντρια του Εργαστηρίου Καρδιαγγειακής Διατροφής του Πανεπιστημίου Tufts και πρόεδρος της νέας ομάδας σύνταξης δηλώσεων της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας.

Η ομάδα σύνταξης δηλώσεων αξιολόγησε τη βιβλιογραφία και επινόησε 10 χαρακτηριστικά υγιεινών διατροφικών προτύπων για την καρδιά. Η ομάδα επέκτεινε επίσης τις κατευθυντήριες γραμμές, αναγνωρίζοντας την ανάγκη για βιωσιμότητα και τις κοινωνικές προκλήσεις που μπορεί να αποτελέσουν εμπόδια. Για την επίτευξη σωστής διατροφής.

Το Λιχτενστάιν είπε ότι οι διατροφικές συμπεριφορές έχουν αλλάξει από τότε που η Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία δημοσίευσε μια δήλωση με διατροφικές οδηγίες 15 χρόνια πριν. Προηγουμένως, οι κύριες επιλογές ήταν το φαγητό έξω ή το φαγητό στο σπίτι, αλλά οι διατροφικές συνήθειες ήταν λιγότερο συνεπείς τα τελευταία χρόνια. Υπήρξε μια τάση — που επιδεινώθηκε από την πανδημία — για πιο εύκολες επιλογές φαγητού, όπως παράδοση, κιτ γευμάτων και φαγητό σε πακέτο.

Κάντε μεγάλες αλλαγές

Ο Lichtenstein είπε ότι το επίκεντρο στις νέες κατευθυντήριες γραμμές της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας είναι να κάνετε ό,τι λειτουργεί για εσάς, ανεξάρτητα από διατροφικούς περιορισμούς ή πολιτισμικές προσαρμογές που θέλετε να κάνετε. Το Λιχτενστάιν αποθαρρύνει τους ανθρώπους από το να κάνουν δραστικές αλλαγές με βάση τις δίαιτες – αντίθετα, οι συνεχείς προσπάθειες για την ενσωμάτωση αυτών των υγιεινών συνηθειών θα μπορούσαν να είναι πιο ωφέλιμες μακροπρόθεσμα.

READ  Η μελέτη λέει ότι οι μέλισσες «ουρλιάζουν» όταν σκοτώνονται από τους Murder Hornets

Η Laurie Wright, πρόεδρος του Τμήματος Διατροφής και Διαιτολογίας στο Πανεπιστήμιο της Βόρειας Φλόριντα και εκπρόσωπος της Ακαδημίας Διατροφής και Διαιτολογίας, συμμερίζεται αυτή τη μακροπρόθεσμη νοοτροπία. Ο Ράιτ, ο οποίος δεν συμμετείχε στη δήλωση της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας, τόνισε την εστίαση στην οικοδόμηση συνηθειών τρόπου ζωής, ανεξάρτητα από την ηλικία και το υπόβαθρο των ανθρώπων.

«Όταν μιλάμε για έναν τρόπο ζωής ή έναν τρόπο ζωής, δεν μιλάμε μόνο για δίαιτα — κάτι προσωρινό», είπε ο Ράιτ. «Αυτός είναι πραγματικά ένας τρόπος ζωής και μπορεί πραγματικά να πάρει όλη την προσωπικότητά σου».

Η δήλωση ανέφερε ότι ένας υγιεινός για την καρδιά τρόπος διατροφής θα μπορούσε να έχει άλλα οφέλη, προωθώντας πιο περιβαλλοντικά βιώσιμες πρακτικές. Φέτος είναι η πρώτη φορά που οι κατευθυντήριες γραμμές της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας περιλαμβάνουν τη βιωσιμότητα. Το Λιχτενστάιν είπε ότι υπάρχει ακόμα περιθώριο για έρευνα για εναλλακτικές λύσεις με βάση τα φυτά, όπως τα ζωικά προϊόντα φυτικής προέλευσης, τα οποία δεν είναι πάντα οι πιο υγιεινές επιλογές. Αλλά συνολικά, η κατανάλωση περισσότερων ολόκληρων τροφίμων και λιγότερων ζωικών προϊόντων μπορεί να ωφελήσει την υγεία σας και το περιβάλλον.

Η δήλωση αναγνωρίζει επίσης κοινωνικές προκλήσεις για πρώτη φορά, όπως η επισιτιστική ανασφάλεια, η παραπληροφόρηση σχετικά με τη διατροφή και ο δομικός ρατσισμός, τα οποία μπορούν να επηρεάσουν τη διατροφή και την πρόσβαση στα τρόφιμα ενός ατόμου. ένα 2020 Northwestern University Study Διαπίστωσε ότι τα νοικοκυριά των μαύρων και των ισπανόφωνων διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο επισιτιστικής ανασφάλειας.

Διαδικασία 1 προσαρμογής κάθε φορά

Η πιο ολοκληρωμένη διατροφική εκπαίδευση από νεαρή ηλικία μπορεί να εμπεδώσει υγιεινές διατροφικές συνήθειες για όλη τη ζωή. Το Λιχτενστάιν είπε ότι η εστίαση είναι στην πρόληψη και όχι στις βραχυπρόθεσμες λύσεις.

Διδάσκοντας στα παιδιά να μαγειρεύουν, η επιστήμη λέει ότι θα κάνουν πιο υγιεινές επιλογές ως ενήλικες (CNN Underscored)

Είπε ότι τα υγιεινά τρόφιμα γίνονται πιο βολικά. Τα κατεψυγμένα φρούτα και λαχανικά, που μπορεί να είναι φθηνότερα από τα φρέσκα, είναι σχετικά θρεπτικά. Τα γαλακτοκομικά προϊόντα περιέχουν επιλογές τόσο με χαμηλά λιπαρά όσο και χωρίς λιπαρά. Οι αρωματικοί παράγοντες είναι επίσης άμεσα διαθέσιμοι ως εναλλακτικές λύσεις στη σόδα.

READ  Ο Έλον Μασκ φωτογραφίζει στον Τζο Μπάιντεν αφού η SpaceX στέλνει αμάχους στο διάστημα

Η εφαρμογή όλων αυτών των αλλαγών ταυτόχρονα μπορεί να προκαλέσει σύγχυση, αλλά ο Λιχτενστάιν είπε ότι η αλλαγή θα μπορούσε να ξεκινήσει με ένα στοιχείο τη φορά. Διαβάστε την ετικέτα σε ένα από τα σνακ που αγοράζετε κάθε εβδομάδα, όπως κράκερ, και φάτε την επιλογή ολικής αλέσεως. Ή επιλέξτε επιλογές με χαμηλότερα λιπαρά και ζάχαρη, εάν είναι διαθέσιμες. Η διατήρηση αυτών των συνηθειών έχει να κάνει με μικρές προσαρμογές και σταδιακές αλλαγές.

«Σκεφτείτε ολόκληρο το διατροφικό σας πρότυπο, όχι μεμονωμένα τρόφιμα ή θρεπτικά συστατικά», είπε ο Lichtenstein. «Απλώς πρέπει να εκμεταλλευτούμε αυτό που ίσως δεν είχαμε συνειδητοποιήσει ότι υπήρχε».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *