Η καλύτερη συνταγή για τονοσαλάτα με ρεβίθια (με βίντεο)

Αυτό που είναι υπέροχο με τις επιλογές για vegan είναι ότι πάντα φαίνεται να υπάρχει μια λύση για οποιοδήποτε φαγητό μπορεί να λαχταράτε με ίσως περισσότερη πρωτεΐνη από το καθημερινό σας πιάτο. Μια εξαιρετική εναλλακτική σε οποιαδήποτε συνταγή που συνήθως απαιτεί κάποιο είδος κρέατος, είναι να τη χρησιμοποιήσετε χούμους στη θέση του. Ακόμη και τα πιάτα που πιστεύατε ότι δεν θα μπορούσαν να γίνουν vegan (ή ακόμα και vegan) μπορούν να γίνουν εναλλακτικές βίγκαν όπως ακριβώς αυτό.

Δοκιμάστε τονοσαλάτα για παράδειγμα – κάτι που ίσως πιστεύετε ότι είναι αδύνατο να μετατραπεί σε χορτοφαγικό ή vegan. Ξανασκέψου το! Υπάρχει υψηλό ποσοστό πρωτεΐνης Συνταγή για τονοσαλάτα χωρίς τόνο Διατίθεται σε όλους τους λάτρεις της vegan τονοσαλάτας, ευγενική προσφορά του παρασκευαστή της συνταγής Youmna Jawadγνωστός και ως Νιώσε καλά καλοφαγάς. Όχι μόνο είναι τέλεια αντικατάσταση για την καθημερινή σας τονοσαλάτα, αλλά χρησιμοποιεί επίσης υγιεινά συστατικά για να βεβαιωθείτε ότι δεν θα έχετε hangover μετά από ένα πλούσιο μεσημεριανό γεύμα.

Το καλύτερο κομμάτι? Αυτό είναι καταπληκτικό Ρεβυθοσαλάτα “Τόνος” Χρειάζονται λιγότερο από 10 λεπτά για να το ρυθμίσετε και είναι ιδανικό για την πολυάσχολη εργάσιμη ημέρα σας. Απλώστε το στο αγαπημένο σας ψωμί ή προσθέστε το στη σαλάτα της ημέρας σας – υποσχόμαστε ότι θα έχετε εμμονή με την κρεμώδη, τραγανή και vegan υφή του «Tuna Salad» μετά από μια μπουκιά!

Σχετίζεται με: 27 νόστιμες χορτοφαγικές συνταγές για ένα υγιεινό δείπνο

Modus operandi ρεβιθοσαλάτα “τόνος”

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *