Η μελέτη έδειξε ότι το ένα τρίτο των ατόμων που κινδυνεύουν να αναπτύξουν προβλήματα ψυχικής υγείας μπορούν να τα αποφύγουν μέσω της τακτικής άσκησης

0
Η μελέτη έδειξε ότι το ένα τρίτο των ατόμων που κινδυνεύουν να αναπτύξουν προβλήματα ψυχικής υγείας μπορούν να τα αποφύγουν μέσω της τακτικής άσκησης

Μπορεί η άσκηση να σταματήσει μία στις τρεις περιπτώσεις κατάθλιψης; Η μελέτη έδειξε ότι το ένα τρίτο των ατόμων που κινδυνεύουν να αναπτύξουν προβλήματα ψυχικής υγείας μπορούν να τα αποφύγουν μέσω της τακτικής άσκησης

  • Έρευνες δείχνουν ότι η μετακίνηση μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο κατάθλιψης και άγχους
  • 75 λεπτά έντονης άσκησης την εβδομάδα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο κατά σχεδόν 19 τοις εκατό
  • Τα στοιχεία έρχονται καθώς ένας στους πέντε ενήλικες στο Ηνωμένο Βασίλειο πάσχει από κατάθλιψη ή άγχος

Μια μελέτη διαπιστώνει ότι το ένα τρίτο των ανθρώπων που κινδυνεύουν να αναπτύξουν κατάθλιψη και άγχος μπορούν να το αποτρέψουν με επαρκή άσκηση.

Η άσκηση είναι μια τόσο γνωστή θεραπεία για τους πάσχοντες από κατάθλιψη που οι γιατροί τη συνταγογραφούν ακόμη και.

Μια μελέτη σε περισσότερους από 37.000 ανθρώπους δείχνει ότι η ύπαρξη περισσότερων ανθρώπων μπορεί να αποτρέψει τους ανθρώπους από το να αναπτύξουν κατάθλιψη και άγχος αρχικά.

Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι εάν ο καθένας μπορούσε να κάνει 75 λεπτά έντονης άσκησης την εβδομάδα – που σε κάνει να αναπνέεις σκληρά και περιλαμβάνει τρέξιμο και κολύμπι – θα μπορούσε να αποτρέψει σχεδόν το 19 τοις εκατό των περιπτώσεων κατάθλιψης και άγχους.

Και αν όλοι κάνουμε από δυόμισι ώρες και πέντε ώρες την εβδομάδα μέτρια δραστηριότητα – που σας κάνει να αναπνέετε πιο γρήγορα και περιλαμβάνει γρήγορο περπάτημα, ποδήλατο και χορό – το 13% των διαγνώσεων κατάθλιψης και άγχους μπορεί να μην εμφανιστεί ποτέ.

Αυτά τα ευρήματα υποδηλώνουν ότι σχεδόν το ένα τρίτο των περιπτώσεων κατάθλιψης και άγχους, που επηρεάζουν έναν στους πέντε ενήλικες στο Ηνωμένο Βασίλειο, μπορούν να προληφθούν μέσω της άσκησης.

«Αυτό είναι ένα πολύ ισχυρό μήνυμα για τη δημόσια υγεία, επειδή η άσκηση είναι δωρεάν και ο καθένας μπορεί να αυξήσει την ποσότητα που κάνει σε μια εβδομάδα», δήλωσε ο επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης Δρ Κάρλος Σέλες Μοράλες από το Πανεπιστήμιο της Γλασκώβης.

Η μελέτη, που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό BMC Medicine, εξέτασε άτομα ηλικίας μεταξύ 37 και 73 ετών που δεν είχαν άγχος. Τους δόθηκαν ιχνηλάτες φυσικής κατάστασης για να παρακολουθούν τη φυσική δραστηριότητα.

Όταν παρακολουθήθηκαν, για κατά μέσο όρο επτά χρόνια, περίπου το 3 τοις εκατό εμφάνισε κατάθλιψη ή άγχος.

Με βάση τα ευρήματα, οι ερευνητές υπολόγισαν ότι οι καθιστικοί άνθρωποι που αλλάζουν σε 75 έως 150 λεπτά έντονης δραστηριότητας την εβδομάδα είχαν 29% λιγότερες πιθανότητες να αναπτύξουν κατάθλιψη ή άγχος.

Κάνοντας 150 έως 300 λεπτά μέτριας φυσικής δραστηριότητας την εβδομάδα θα μείωνε τον κίνδυνο εμφάνισης άγχους ή κατάθλιψης κατά 47%.

Απαιτείται περισσότερη έρευνα, καθώς οι συγγραφείς της μελέτης δεν καταλαβαίνουν ακόμη εάν η άσκηση κάνει τη διαφορά.

READ  Η μεγαλύτερη προσομοίωση του σύμπαντος που έγινε ποτέ μπορεί τελικά να αποκαλύψει πώς φτάσαμε εδώ: ScienceAlert

Αν και η σωματική δραστηριότητα πλημμυρίζει τον εγκέφαλο με ανταποδοτικές χημικές ουσίες, τα οφέλη μπορεί να αφορούν περισσότερο την άσκηση με άλλους ανθρώπους και την ώθηση που παίρνουμε από την κοινωνική επαφή.

Πόση άσκηση χρειάζεστε

Για να παραμείνουν υγιείς, οι ενήλικες μεταξύ 19 και 64 ετών θα πρέπει να προσπαθούν να είναι ενεργοί καθημερινά και να κάνουν τα εξής:

  • Τουλάχιστον 150 λεπτά μέτριας αερόβιας δραστηριότητας όπως ποδηλασία ή γρήγορο περπάτημα κάθε εβδομάδα και
  • Προπόνηση ενδυνάμωσης δύο ή περισσότερες ημέρες την εβδομάδα ασκώντας όλους τους κύριους μύες (πόδια, γοφούς, πλάτη, κοιλιά, στήθος, ώμους, χέρια)

ή:

  • 75 λεπτά έντονης αερόβιας δραστηριότητας όπως τρέξιμο ή ατομικός αγώνας τένις κάθε εβδομάδα και
  • Προπόνηση ενδυνάμωσης δύο ή περισσότερες ημέρες την εβδομάδα ασκώντας όλους τους κύριους μύες (πόδια, γοφούς, πλάτη, κοιλιά, στήθος, ώμους, χέρια)

ή:

  • Ένας συνδυασμός μέτριας και έντονης αερόβιας δραστηριότητας κάθε εβδομάδα – για παράδειγμα, 2 x 30 λεπτά τρέξιμο συν 30 λεπτά γρήγορο περπάτημα ισούται με 150 λεπτά μέτριας αερόβιας δραστηριότητας και
  • Προπόνηση ενδυνάμωσης δύο ή περισσότερες ημέρες την εβδομάδα ασκώντας όλους τους κύριους μύες (πόδια, γοφούς, πλάτη, κοιλιά, στήθος, ώμους, χέρια)

Ένας καλός εμπειρικός κανόνας είναι ότι ένα λεπτό έντονης δραστηριότητας παρέχει τα ίδια οφέλη για την υγεία με δύο λεπτά μέτριας δραστηριότητας.

Ένας τρόπος για να κάνετε τα συνιστώμενα 150 λεπτά σωματικής δραστηριότητας την εβδομάδα είναι να κάνετε 30 λεπτά άσκησης 5 ημέρες την εβδομάδα.

Όλοι οι ενήλικες θα πρέπει επίσης να διακόψουν τις μεγάλες περιόδους καθίσματος με ελαφριά δραστηριότητα.

πηγή: NHS

Διαφημίσεις

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *