Η μελέτη διαπίστωσε ότι η ταχύτητα περπατήματος μπορεί να επηρεάσει τον κίνδυνο διαβήτη

Η μελέτη διαπίστωσε ότι η ταχύτητα περπατήματος μπορεί να επηρεάσει τον κίνδυνο διαβήτη

Εγγραφείτε στη σειρά ενημερωτικών δελτίων Fitness, But Better του CNN. Ο οδηγός μας με επτά μέρη θα σας βοηθήσει να υιοθετήσετε μια υγιή ρουτίνα, με την υποστήριξη ειδικών.



CNN

Όσον αφορά το περπάτημα και τον κίνδυνο να αναπτύξετε διαβήτη τύπου 2, δεν είναι μόνο το πόσο βοηθάτε, αλλά και το πόσο γρήγορα κινείστε, σύμφωνα με μια νέα μελέτη.

Το γρήγορο περπάτημα σχετίζεται με χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 αργότερα στη ζωή κατά περίπου 40%, σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα «Daily Mail». Η μελέτη δημοσιεύθηκε την Τρίτη Στο British Journal of Sports Medicine.

Ο επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης, Δρ Hans Hans, δήλωσε: «Προηγούμενες μελέτες έδειξαν ότι το συχνό περπάτημα συσχετίστηκε με χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 στον γενικό πληθυσμό, με τέτοιο τρόπο που όσοι περνούσαν περισσότερο χρόνο περπατώντας καθημερινά ήταν λιγότεροι. σε κίνδυνο.” Ahmad Jaidi, βοηθός ερευνητής στους κοινωνικούς καθοριστικούς παράγοντες του Κέντρου Ερευνών Υγείας στο Πανεπιστήμιο Ιατρικών Επιστημών της Σεμνάν στο Ιράν.

Ωστόσο, τα προηγούμενα ευρήματα δεν έδωσαν πολλές οδηγίες σχετικά με την ιδανική ταχύτητα περπατήματος που απαιτείται για τη μείωση του κινδύνου διαβήτη και δεν υπάρχουν ολοκληρωμένες ανασκοπήσεις των αποδεικτικών στοιχείων, είπαν οι ερευνητές.

Οι συγγραφείς της μελέτης ανασκόπησαν 10 προηγούμενες μελέτες που διεξήχθησαν μεταξύ 1999 και 2022 και αξιολόγησαν τη σχέση μεταξύ της ταχύτητας βαδίσματος —που μετρήθηκε με χρονικά αντικειμενικά τεστ ή αυτοαναφορών από συμμετέχοντες— και της ανάπτυξης διαβήτη τύπου 2 μεταξύ ενηλίκων από τις Ηνωμένες Πολιτείες, το Ηνωμένο Βασίλειο. και την Ιαπωνία. .

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι μετά από μια μέση περίοδο παρακολούθησης οκτώ ετών, σε σύγκριση με το εύκολο ή περιστασιακό περπάτημα, όσοι περπατούσαν με μέτριο ή κανονικό ρυθμό είχαν 15% μειωμένο κίνδυνο να αναπτύξουν διαβήτη τύπου 2. Το περπάτημα με «αρκετά γρήγορο» ρυθμό σήμαινε 24% χαμηλότερο κίνδυνο τραυματισμού από εκείνους που περπατούσαν εύκολα ή χαλαρά. Το γρήγορο περπάτημα είχε το μεγαλύτερο όφελος: μείωση του κινδύνου κατά 39%.

READ  Τα εγκεφαλικά παιχνίδια αποκαλύπτουν στοιχεία για το πώς λειτουργεί το μυαλό

Το εύκολο ή περιστασιακό περπάτημα ορίστηκε ως λιγότερο από 2 μίλια (3,2 km) την ώρα. Η μέση ή κανονική ταχύτητα ορίστηκε ως 2 έως 3 μίλια (3,2 έως 4,8 χιλιόμετρα) την ώρα. Η «αρκετά γρήγορη» ταχύτητα ήταν 3 με 4 μίλια (4,8 έως 6,4 χιλιόμετρα) την ώρα. Το «γρήγορο περπάτημα» ήταν πάνω από 4 (6,4 χιλιόμετρα) την ώρα. Κάθε χιλιόμετρο αυξάνει την ταχύτητα του περπατήματος πάνω από την ταχύτητα Συσχετίστηκε με 9% χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης της νόσου.

Το γεγονός ότι το γρήγορο περπάτημα μπορεί να είναι πιο ωφέλιμο δεν προκαλεί έκπληξη, αλλά «η ικανότητα των ερευνητών να μετρούν την ταχύτητα περπατήματος και να την ενσωματώνουν στην ανάλυσή τους είναι ενδιαφέρουσα», δήλωσε ο Δρ Robert Gapay, επικεφαλής επιστημονικός και ιατρικός υπεύθυνος στην Αμερικανική Ένωση Διαβήτη. , Μέσω e-mail. Ο Gabbay δεν συμμετείχε στη μελέτη.

«Η μελέτη επιβεβαιώνει επίσης την ιδέα ότι «η ένταση είναι σημαντική για την πρόληψη του διαβήτη», δήλωσε μέσω email η Δρ. Carmen Cuthbertson, επίκουρη καθηγήτρια εκπαίδευσης και προώθησης υγείας στο Πανεπιστήμιο της Ανατολικής Καρολίνας που δεν συμμετείχε στη μελέτη. οποιαδήποτε σωματική δραστηριότητα μπορεί «Μπορεί να έχει οφέλη για την υγεία, αλλά φαίνεται ότι για την πρόληψη του διαβήτη, είναι σημαντικό να συμμετέχετε σε ορισμένες δραστηριότητες υψηλής έντασης, όπως το γρήγορο περπάτημα, για να έχετε το μέγιστο όφελος».

Μάθετε για τα οφέλη του γρήγορου περπατήματος

Η μελέτη δεν αποδεικνύει την αιτία και το αποτέλεσμα, αλλά «μπορεί κανείς να φανταστεί ότι η πιο έντονη άσκηση θα μπορούσε να οδηγήσει σε αυξημένη φυσική κατάσταση, μειωμένο σωματικό βάρος και συνεπώς αντίσταση στην ινσουλίνη και μειωμένο κίνδυνο διαβήτη», είπε ο Gabbay.

Ο Δρ Michio Shimabukuro, καθηγητής και επικεφαλής του Τμήματος Διαβήτη, Ενδοκρινολογίας και Μεταβολισμού στην Ιατρική Σχολή του Ιατρικού Πανεπιστημίου της Φουκουσίμα, συμφωνεί, προσθέτοντας ότι «η αύξηση της έντασης της άσκησης λόγω υψηλότερων ταχυτήτων περπατήματος μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερη τόνωση των φυσιολογικών λειτουργιών και της σωματικής δραστηριότητας. ” Καλύτερη υγεία.» Ο Shimabukuro δεν συμμετείχε στη μελέτη.

Η ταχύτητα βάδισης μπορεί απλώς να αντανακλά την κατάσταση της υγείας, πράγμα που σημαίνει ότι οι υγιείς άνθρωποι είναι πιο πιθανό να περπατούν πιο γρήγορα, δήλωσε ο Δρ Borja del Pozo Cruz, επικεφαλής ερευνητής υγείας στο Πανεπιστήμιο του Cádiz στην Ισπανία, ο οποίος δεν συμμετείχε στην έρευνα.

«Υπάρχει υψηλός κίνδυνος αντίστροφης αιτιότητας, καθώς τα ελλείμματα υγείας είναι πιο πιθανό να εξηγήσουν τα παρατηρούμενα αποτελέσματα», πρόσθεσε ο del Pozo Cruz. «Χρειαζόμαστε τυχαιοποιημένες ελεγχόμενες δοκιμές για να επιβεβαιώσουμε τα παρατηρούμενα αποτελέσματα —ή αλλιώς—».

Το γενικό μήνυμα “είναι ότι το περπάτημα είναι ένας σημαντικός τρόπος για να βελτιώσετε την υγεία σας”, είπε ο Gabbay. “Μπορεί να είναι αλήθεια ότι το πιο γρήγορο περπάτημα είναι καλύτερο. Αλλά δεδομένου του γεγονότος ότι οι περισσότεροι Αμερικανοί δεν έχουν αρκετό περπάτημα εξαρχής, είναι σημαντικό να ενθαρρύνουμε τους ανθρώπους να περπατούν όσο περισσότερο μπορούν.

Ωστόσο, αν θέλετε να αμφισβητήσετε τον εαυτό σας, η χρήση ενός ιχνηλάτη γυμναστικής — μέσω ενός ρολογιού, βηματόμετρου ή εφαρμογής smartphone — μπορεί να σας βοηθήσει να μετρήσετε αντικειμενικά και να διατηρήσετε το ρυθμό βαδίσματος σας, λένε οι ειδικοί.

Εάν δεν μπορείτε να αποκτήσετε έναν ιχνηλάτη φυσικής κατάστασης, μια εύκολη εναλλακτική για την παρακολούθηση της έντασης της άσκησης είναι το «Talk Test» των Κέντρων Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων των ΗΠΑ, το οποίο βασίζεται στην κατανόηση του τρόπου με τον οποίο η σωματική δραστηριότητα επηρεάζει τον καρδιακό ρυθμό και την αναπνοή σας. Εάν ενώ περπατάτε μπορείτε να μιλάτε με κουραστική φωνή χωρίς να τραγουδάτε, ο ρυθμός σας είναι πιθανό να είναι γρήγορος.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *