Κριτική: Aegean Airlines Business Class Airbus A321

Μετά από τρεις νύχτες στο πανέμορφο Waldorf Astoria Amsterdam, ήρθε η ώρα να πετάξουμε για Αθήνα, τον τελευταίο σταθμό της ευρωπαϊκής μας περιπέτειας των πέντε εθνών. Ενώ είχα επισκεφθεί την Ελλάδα νωρίτερα αυτό το καλοκαίρι, σε αυτήν την περίπτωση επιστρέφαμε για λίγο για γάμο.

Πώς να εξαργυρώσετε μίλια business class στην Aegean Airlines

Χρειαζόμασταν να πετάξουμε από το Άμστερνταμ για την Αθήνα και ευτυχώς η Aegean Airlines είχε πολλά διαθέσιμα βραβεία στην επόμενη πτήση:

07/22 A3625 Άμστερνταμ για Αθήνα Αναχώρηση 12:05 Άφιξη 16:20

Η Aegean Airlines είναι μέρος της Star Alliance, επομένως μπορέσαμε να εξαργυρώσουμε πόντους Air Canada Aeroplan (που μεταφέρθηκαν από το Amex Membership Rewards) για αυτήν την κράτηση. Ένα εισιτήριο κοστίζει 25.000 Aeroplan Points συν 73 $ σε φόρους και τέλη ανά άτομο. Αν και δεν ήταν η καλύτερη εξαργύρωση βραβείων ποτέ, ήταν βολικό και ένα εισιτήριο οικονομικής θέσης κόστιζε πάνω από 300 $ ανά άτομο.

Check-in και επιβίβαση της Aegean Airlines

Φτάσαμε στο αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ γύρω στις 10:30 π.μ., λίγο περισσότερο από 90 λεπτά πριν την αναχώρηση. Το αεροδρόμιο ήταν πολύ απασχολημένο, αλλά βρήκαμε γρήγορα το γραφείο check-in της Aegean Airlines. Δεν υπήρχε ουρά στην Business Class και στη Star Alliance Gold Line, οπότε είχαμε βοήθεια μέσα σε ένα λεπτό.

Αίθουσα check-in στο αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ
Check-in της Aegean Airlines στο αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ

Οι κάρτες επιβίβασης εκδόθηκαν για την επιβίβαση στο αεροπλάνο στις 11:25 π.μ. Η πτήση μας αναχωρούσε από την πύλη B23 και μας προσκάλεσαν επίσης να χρησιμοποιήσουμε το Aspire Lounge, αν και δεν είχαμε τελειώσει τη χρήση του αλλά αποφασίσαμε να κατευθυνθούμε κατευθείαν στην πύλη και να κάνουμε κάποιες εργασίες στους φορητούς μας υπολογιστές.

Αίθουσα αναχωρήσεων στο αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ

Η αεροπορική εταιρεία A321 της Aegean ήταν ήδη σταθμευμένη στην πύλη και η περιοχή της πύλης είχε πολύ κόσμο.

Airbus A321 της Aegean Airlines

Καταλήξαμε να ανεβούμε στις 11:10 π.μ. – 15 λεπτά νωρίτερα από το προγραμματισμένο – και ήταν ένα χάος. Η ομάδα 1 και η ομάδα 4 κλήθηκαν να καθίσουν πρώτα. Το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν ότι δεν υπήρχε τρόπος να φτάσω στην πύλη. Υπήρχαν διαφράγματα κατά μήκος της πλευράς της πύλης, οπότε πιθανότατα υπήρχε μια περιοχή πλάτους λίγα μέτρα όπου μπορούσες να περπατήσεις προς τον πράκτορα της πύλης, αλλά ουσιαστικά όλοι στην πτήση ήταν παρατεταγμένοι, παρόλο που δεν είχαν κληθεί να επιβιβαστούν ακόμα .

READ  Το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ανάκαμψης παρουσιάζει μια διπλή πρόκληση
Πύλη αναχώρησης της Aegean Airlines

Τείνω να πιστεύω ότι η επιβίβαση στις ΗΠΑ είναι ένα χάος, αλλά μερικές φορές η Ευρώπη το πηγαίνει σε εντελώς διαφορετικό επίπεδο.

Καμπίνα Airbus A321 της Aegean Airlines και θέσεις Business Class

Όπως είναι στάνταρ στις πτήσεις εντός Ευρώπης, η business class αποτελείται απλώς από οικονομικές θέσεις με κλειστή μέση. Στη συγκεκριμένη πτήση, υπήρχαν τρεις σειρές business class, που στη συνέχεια χωρίζονταν με μια κόκκινη κουρτίνα από την καμπίνα της οικονομικής θέσης.

Aegean Airlines Business Class καμπίνα Airbus A321

Στα θετικά, υπήρχαν μερικά πράγματα που το έκαναν καλύτερο από το τυπικό προϊόν business class στην Ευρώπη. Ενώ τα καθίσματα ήταν αρκετά λεπτά, ο χώρος για τα πόδια ήταν πολύ καλύτερος από το συνηθισμένο και δεν ήταν καθόλου περιοριστικός.

Θέσεις Business class στο Aegean Airbus A321
Airbus A321

Επιπλέον, υπήρχε μια κεντρική κονσόλα όπου μπορούσες να βάλεις ποτά ή άλλα αντικείμενα κατά τη διάρκεια της πτήσης. Σήμερα, πολλές αεροπορικές εταιρείες έχουν εγκαταλείψει αυτό το χαρακτηριστικό, οπότε χάρηκα που το είδα.

Κεντρικός τραπεζοθήκη Aegean Airbus A321 business class

Ως συνήθως, το τραπέζι του δίσκου είναι διπλωμένο από το μπροστινό κάθισμα.

Τραπέζι δίσκου Business Class Aegean Airbus A321

Οι κονσόλες οροφής ήταν σύγχρονες, με ατομικούς αεραγωγούς, φώτα ανάγνωσης και ακόμη και αναδυόμενες οθόνες τηλεόρασης.

Aegean Airbus A321 κονσόλα οροφής και τηλεόραση

Δυστυχώς, η Aegean Airlines δεν διαθέτει πρίζες ρεύματος ή Wi-Fi στα Airbus A321.

Η πτήση μας ήταν κατάμεστη – 10 από τις 12 θέσεις business class ήταν κατειλημμένες, και το καλύτερο που μπορώ να πω είναι ότι κάθε θέση οικονομικής θέσης ήταν επίσης γεμάτη. Ήμουν ευγνώμων που είχα τον επιπλέον χώρο για να απλώσω, σε σύγκριση με την οικονομία.

Aegean Airlines Business Class καμπίνα Airbus A321

φεύγοντας από το Άμστερνταμ

Στις 11:55 έκλεισε η κεντρική πόρτα της καμπίνας, οπότε προβλήθηκε το βίντεο ασφαλείας. Μετά από 15 λεπτά αρχίσαμε να απαντάμε. Δίπλα μας στεκόταν ένα Sky Express Airbus A320 – αστείο που έβαλαν τα δύο ελληνικά αεροπλάνα το ένα δίπλα στο άλλο.

Sky Express Airbus A320

Υπήρχε αρκετή κίνηση στο αεροδρόμιο Schiphol, οπότε οι πιθανότητες να εντοπιστεί το αεροπλάνο ήταν καλές.

TUI Boeing 737
Transavia Boeing 737

Καταλήξαμε με ταξί στον διάδρομο 36L, ο οποίος ήταν πολύ μακριά. Μας επετράπη να απογειωθούμε γύρω στις 12:30 μ.μ., για την πτήση μας για Αθήνα περίπου 2 ωρών και 50 λεπτών. Ήταν ένα υπέροχο απόγευμα στην Ολλανδία όταν απογειωθήκαμε και απόλαυσα τη θέα.

Θέα μετά την απογείωση από το Άμστερνταμ

Υπηρεσία τροφίμων και ποτών Business Class της Aegean Airlines

Η πινακίδα της ζώνης ασφαλείας έκλεισε περίπου 10 λεπτά μετά την απογείωση και λίγο αργότερα ξεκίνησε το σέρβις. Στους επιβάτες προσφέρθηκαν αρχικά αποστειρωμένα μαντηλάκια.

Πετσέτες απολύμανσης για την Aegean Airlines

Στη συνέχεια μοιράστηκαν μενού για φαγητό και ποτό. Μου αρέσει ο τρόπος με τον οποίο η Aegean Airlines παρουσιάζει τα μενού, γιατί πολλές αεροπορικές εταιρείες δεν το προσφέρουν στην Ευρώπη. Το μενού και η λίστα ποτών έχει ως εξής:

Κατάλογος Aegean Business Class
Μενού ποτών Aegean Business Class

Αφού διανεμήθηκαν τα ρολά, εισήχθησαν οι επενδύσεις δίσκων. Αν και απλό, είναι επίσης μια ωραία πινελιά που δεν συναντάς σε πολλές αεροπορικές εταιρείες σε παρόμοια δρομολόγια.

Επένδυση δίσκου Business class για την Aegean Airlines

Στη συνέχεια μας σέρβιραν ποτά και παρήγγειλα ένα Diet Coke, το οποίο σερβίρεται σε κατάλληλα γυάλινα σκεύη.

Business Class Beverage Service στην Aegean Airlines

Ολόκληρο το γεύμα σερβιρίστηκε σε έναν δίσκο και τα περισσότερα πιάτα ήταν καλυμμένα, όπως κάνουν πολλές αεροπορικές εταιρείες λόγω της πανδημίας.

Business class υπηρεσία γεύματος στην Aegean Airlines

Όλα όσα θεωρεί η Aegean Airlines ότι σερβίρουν πολύ νόστιμα γεύματα. Σε όλους τους επιβάτες της business class σερβίρονταν γαρνιτούρες από σαλάτα κινόα με καπνιστό κοτόπουλο και φύλλα νεροκάρδαμου, ένα πιάτο τυριού με κράκερ, δύο ψωμάκια και μια ελληνική πουτίγκα με σταφίδες και ξηρούς καρπούς.

Στη συνέχεια, υπήρχε επιλογή από δύο κύρια πιάτα. Η πρώτη μας επιλογή κυρίως πιάτου ήταν μπούτια κοτόπουλου σε σάλτσα λεμονιού σερβιρισμένα με ελληνικά ζυμαρικά. Αυτό παρήγγειλα και πρέπει να είμαι ειλικρινής, δεν είχε υπέροχη γεύση.

Γεύμα Business Class στην Aegean Airlines

Η άλλη επιλογή ήταν μοσχαρίσιες μπριζόλες σε σάλτσα ντομάτας σερβιρισμένες με πουρέ πατάτας. Η Ford το παρήγγειλε και είπε ότι ήταν εντάξει, αλλά όχι υπέροχο.

Η αεροπορική εταιρεία Aegean προσφέρει μια καλή επιλογή καφέ, συμπεριλαμβανομένου του καπουτσίνο. Παρήγγειλα ένα καπουτσίνο, το οποίο ήταν εκπληκτικά αξιοπρεπές, και σέρβιρα με σοκολίνη.

Καπουτσίνο και σοκολάτα σε Business Class στην Aegean Airlines

Αργότερα στην πτήση, περίπου μία ώρα πριν από την προσγείωση, παρήγγειλα ένα ποτήρι λιμνάζον νερό και έναν ελληνικό καφέ. Ο ελληνικός καφές δεν είχε καλή γεύση, γιατί ήταν γρήγορος. Ομολογουμένως, αυτό λειτουργεί απόλυτα για μένα, επειδή διαφημίζεται ως τέτοιο στο μενού.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν ότι το κεντρικό τραπέζι του συρταριού που έβαλα τον καφέ κατέρρευσε κατά τη διάρκεια της πτήσης, οπότε ο καφές χύθηκε παντού, συμπεριλαμβανομένου του φορητού υπολογιστή μου και του παντελονιού και των παπουτσιών Ford. ουπς.

Business class καφές και νερό στην Aegean Airlines

Business class service στην Aegean Airlines

Έλαβα σταθερά εξαιρετική εξυπηρέτηση στην Aegean Airlines, βρήκα ότι οι αεροσυνοδοί ήταν φιλικοί και προσεκτικοί, και αυτή η πτήση δεν ήταν εξαίρεση. Οι δύο οικοδέσποινες business class ήταν εξαιρετικές, έλεγχαν συνεχώς τους επιβάτες.

READ  Ο ΕΟΤ και η MasterCard συνεργάζονται για την προβολή της Ελλάδας

Η Ελλάδα μπορεί να είναι μια μικτή τσάντα όταν πρόκειται για σέρβις, με κάποιες εξαιρετικές και άλλες όχι τόσο σπουδαίες, αλλά θεωρώ ότι η Aegean Airlines είναι σταθερά καλή.

Τουαλέτα business class της Aegean Airlines

Υπήρχε μια τουαλέτα στο μπροστινό μέρος της καμπίνας. Αν και δεν υπήρχε όμορφη διακόσμηση, ήταν καθαρό και προοριζόταν αποκλειστικά για επιβάτες business class, οπότε συνήθως δεν υπήρχε γραμμή για να το χρησιμοποιήσετε.

Άφιξη στην Αθήνα

Καταλήξαμε να προσγειωθούμε στην Αθήνα στις 4:20 μ.μ. και μετά κάναμε μια βόλτα με ταξί πέντε λεπτών μέχρι τη μακρινή μας πλευρά. Παρκάραμε το αυτοκίνητό μας δίπλα σε ένα Airbus A320neo από το Αιγαίο με τη νέα στολή. Αν και δεν είναι μια ιδιαίτερα φανταχτερή βαφή, νομίζω ότι είναι μια βελτίωση σε σχέση με την παλιά εμφάνιση, και μου αρέσει απολύτως.

Η Aegean Airlines Airbus A320 σε νέα γκάμα

Σε αυτήν την περίπτωση, η πρόσβαση σε μια απομακρυσμένη κατάσταση λειτουργεί προς όφελός μας. Φυσικά, είναι ενδιαφέρον να έχουμε μια τόσο υπέροχη θέα του αεροσκάφους από το εξωτερικό.

Airbus A321 της Aegean Airlines

Το άλλο ωραίο, όμως, ήταν ότι υπήρχε ένα ιδιωτικό λεωφορείο για επιβάτες business class, οπότε ήμασταν στο δρόμο μας σχεδόν αμέσως. Όχι μόνο ήταν ευρύχωρο το λεωφορείο, αλλά η πρόσβαση σε μια απομακρυσμένη στάση σήμαινε ότι θα κατέβουμε στο σημείο παραλαβής αποσκευών. Είχαμε επίσης υπέροχη θέα στο Aeroflot 777 ενώ οδηγούσαμε.

Aeroflot Boeing 777

Η έξοδος από το αεροδρόμιο ήταν γρήγορη και μέσα σε λίγα λεπτά φτάσαμε στον προορισμό μας.

ελάχιστο

Η Aegean Airlines προσφέρει ένα προϊόν business class άνω του μέσου όρου στην Ευρώπη. Ο χώρος για τα πόδια είναι καλός, οι οικοδεσπότες είναι φιλικοί και το φαγητό είναι συνήθως καλύτερο από αυτό που θα βρείτε στις περισσότερες αεροπορικές εταιρείες (αν και σε αυτήν την περίπτωση δεν μου άρεσε το φαγητό).

Μακάρι το Aegean να προσφέρει πρίζες και wifi. Το νέο A320neos της Aegean έχει τουλάχιστον δύο θύρες USB, αν και μέχρι εκεί.

Αν έχετε ταξιδέψει business class στο Αιγαίο, πώς ήταν η εμπειρία σας;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *