Μια μελέτη διαπιστώνει ότι μπορείτε να μάθετε να βάζετε ονόματα στα πρόσωπα ενώ κοιμάστε

Μια μέρα σύντομα, μπορεί να έχετε ένα εργαλείο που θα σας βοηθήσει να μάθετε γρήγορα και να διατηρήσετε ονόματα και πρόσωπα, σύμφωνα με μια νέα μελέτη που δημοσιεύθηκε την Τετάρτη στο περιοδικό NPJ: Science of Learning. Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Northwestern ανακάλυψαν ότι η αναπαραγωγή μιας ηχογράφησης των ονομάτων των ανθρώπων κατά τις πιο βαθιές νύχτες ύπνου ενισχύει τις αναμνήσεις των ανθρώπων και βελτιώνει την ικανότητά τους να θυμούνται ονόματα και πρόσωπα το επόμενο πρωί.

«Η μελέτη μας έδειξε ότι όταν οι αναμνήσεις επανενεργοποιούνται κατά τη διάρκεια του ύπνου, οι ικανότητες μνήμης μπορούν να βελτιωθούν μετά την αφύπνιση», δήλωσε ο συγγραφέας Ken Baller, καθηγητής ψυχολογίας και διευθυντής του Προγράμματος Γνωσιακής Νευροεπιστήμης στο Πανεπιστήμιο Northwestern.

Μάλιστα, διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι θυμούνται κατά μέσο όρο ενάμιση περισσότερα ονόματα από όσα πριν κοιμηθούν. Αλλά, πρόσθεσε ο Baller, λειτουργεί μόνο όταν «ο ύπνος δεν διαταράχθηκε τη στιγμή της επανενεργοποίησης της μνήμης».

Εάν ξυπνάτε πολύ λόγω θορύβων, άπνοιας ύπνου ή για να χρησιμοποιήσετε το μπάνιο, αυτό διακόπτει τον κύκλο του ύπνου σας – και στερεί από το σώμα τον επανορθωτικό ύπνο που χρειάζεται.

Ο κύκλος ύπνου του σώματος κινείται σε τέσσερα στάδια ύπνου τέσσερις έως έξι φορές κάθε βράδυ. Στα στάδια 1 και 2, το σώμα αρχίζει να μειώνει τους ρυθμούς του. Ο καρδιακός παλμός και η αναπνοή είναι αργή, η θερμοκρασία του σώματος πέφτει, οι κινήσεις των ματιών σταματούν. Αυτό σας προετοιμάζει για το επόμενο στάδιο – βαθύ ύπνο αργών κυμάτων, γνωστός και ως ύπνος δέλτα. Κατά τη διάρκεια του βαθύ ύπνου, το σώμα σας αποκαθίσταται κυριολεκτικά σε κυτταρικό επίπεδο – για να επιδιορθώσει τη ζημιά που προκαλείται από τη φθορά της ημέρας και να εδραιώσει τις αναμνήσεις σε μακροχρόνια αποθήκευση.

Ακολουθεί ο ύπνος με γρήγορη κίνηση των ματιών, ο οποίος ονομάζεται REM. Αυτό είναι το στάδιο στο οποίο ονειρευόμαστε. Μελέτες έχουν δείξει ότι Λείπει ο ύπνος REM Μπορεί να οδηγήσει σε κακή μνήμη και φτωχά γνωστικά αποτελέσματα, καθώς και σε καρδιακές παθήσεις, άλλες χρόνιες ασθένειες και πρόωρο θάνατο.
Δεδομένου ότι κάθε κύκλος ύπνου διαρκεί περίπου 90 λεπτά, οι περισσότεροι άνθρωποι χρειάζονται επτά έως οκτώ ώρες σχετικά αδιάκοπου ύπνου για να επιτύχουν ύπνο αποκατάστασης. ένα Οι επιπτώσεις της χρόνιας έλλειψης ύπνου Η ικανότητά σας να δίνετε προσοχή, να μαθαίνετε νέα πράγματα, να είστε δημιουργικοί, να λύνετε προβλήματα και να παίρνετε αποφάσεις.

ενσύρματο υπνάκο

Ο Baller και η ομάδα του ζήτησαν από μια μικρή ομάδα 24 ατόμων να προσπαθήσουν να απομνημονεύσουν τις εικόνες 80 προσώπων και τα αντίστοιχα ονόματά τους: οι μισές από τις εικόνες λέγεται ότι ήταν μαθητές μιας τάξης της ιστορίας της Λατινικής Αμερικής. Οι άλλοι μισοί περιγράφηκαν ως μαθητές σε ένα μάθημα Ιαπωνικής ιστορίας.

Τότε όλοι συνδέθηκαν σε ένα μηχάνημα ΗΕΓ, το οποίο καταγράφει την ηλεκτρική δραστηριότητα του εγκεφάλου και του επιτρέπει να κοιμάται κατά τη διάρκεια της ημέρας.

READ  Οι κροταλίες χρησιμοποιούν φωνητικά κόλπα για να ξεγελάσουν τα ανθρώπινα αυτιά

Ενώ κοιμόντουσαν, οι ερευνητές παρακολουθούσαν προσεκτικά τη δραστηριότητα του εγκεφάλου τους. Όταν τα εγκεφαλικά κύματα έδειξαν ότι το άτομο βρισκόταν σε αργό κύμα ή σε βαθύ ύπνο, μερικά από τα ονόματα που είχαν μελετήσει παίζονταν αθόρυβα από ένα μεγάφωνο.

Μουσική που σχετίζεται με ιαπωνικούς ή λατινικούς πολιτισμούς παίχτηκε επίσης για να βοηθήσει την ένωση. Η μουσική προβλήθηκε στο κίνηση του ιππόκαμπου, Το τμήμα του εγκεφάλου σας που σχετίζεται με την αποθήκευση της μακροπρόθεσμης μνήμης.

«Όταν οι συμμετέχοντες ξύπνησαν, ήταν σχετικά καλύτεροι στο να αναγνωρίζουν τα πρόσωπα των ανθρώπων και να θυμούνται τα ονόματά τους – σε σύγκριση με τη μνήμη για πρόσωπα και ονόματα που δεν ενεργοποιούνταν κατά τη διάρκεια του ύπνου», είπε ο Baller.

Η μελέτη διαπίστωσε ότι τα άτομα με μεγαλύτερες περιόδους βαθύ ύπνου είχαν την καλύτερη ανάκληση μνήμης.

Ωστόσο, εάν τα εγκεφαλικά κύματα έδειχναν ότι ο ύπνος ενός ατόμου διαταράσσονταν κατά τη διάρκεια του υπνάκου του, τότε δεν θα υπήρχε καλύτερη ανάκαμψη στο τεστ. Αυτό είναι ένα σημαντικό εύρημα, είπε σε μια δήλωση ο επικεφαλής συγγραφέας Nathan Whitmore, διδακτορικός φοιτητής στο διατμηματικό πρόγραμμα νευροεπιστήμης στο Northwestern.

«Είναι μια συναρπαστική νέα ανακάλυψη για τον ύπνο, γιατί μας λέει ότι ο τρόπος με τον οποίο οι πληροφορίες ενεργοποιούνται εκ νέου κατά τη διάρκεια του ύπνου για τη βελτίωση της αποθήκευσης μνήμης σχετίζεται με ύπνο υψηλότερης ποιότητας», είπε ο Whitmore.

Τα καλύτερα ξυπνητήρια του 2021 (CNN με υπογράμμιση)

Αρκετά σέξι για χρήση στο σπίτι; Όχι ακόμα, είπε ο Baler.

«Αυτή τη στιγμή δοκιμάζουμε τρόπους εφαρμογής αυτών των διαδικασιών στο σπίτι», είπε στο CNN. «Ωστόσο, δεν υπάρχουν αρκετά στοιχεία για να είμαστε σίγουροι για το ύψος των πιθανών κερδών».

READ  Ο Έλον Μασκ τρολάρει τον Μπάιντεν με το σερί του Τραμπ για την αντίληψη της έμπνευσης 4

Είπε ότι οι μελλοντικές μελέτες θα πρέπει να βοηθήσουν στην ανακάλυψη “πώς αυτές οι τεχνολογίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν αποτελεσματικά”. Εν τω μεταξύ, το κλειδί για μια καλή μνήμη είναι ο ύπνος υψηλής ποιότητας, χωρίς διακοπές.

«Με ύπνο υψηλής ποιότητας, οι αναμνήσεις μας είναι πιο πιθανό να είναι διαθέσιμες όταν τις χρειαζόμαστε, ώστε να μπορούμε να τις χρησιμοποιήσουμε για να υποστηρίξουμε τη λήψη αποφάσεων, τη δημιουργικότητα και την επίλυση προβλημάτων», είπε ο Baller.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *