Τα τάκος ψαριών με σοκολάτα παρέχουν πρωτεΐνες και πλήθος βιταμινών

Οι Διατροφικές Οδηγίες της ομοσπονδιακής κυβέρνησης για τους Αμερικανούς συνιστούν στους ενήλικες να τρώνε τουλάχιστον 8 ουγγιές ψάρι την εβδομάδα λόγω του ρόλου που διαδραματίζουν τα ψάρια στην προαγωγή της υγείας της καρδιάς.

Το ψάρι είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης. Οποιαδήποτε λίπη περιέχουν είναι ευεργετικά πολυακόρεστα λίπη, συμπεριλαμβανομένων των ωμέγα-3 λιπαρών που είναι υγιεινά για την καρδιά. Άλλα ζωτικής σημασίας θρεπτικά συστατικά στα ψάρια περιλαμβάνουν σίδηρο, ιώδιο, σελήνιο, ψευδάργυρο και βιταμίνη Β12. Η τιλάπια, που ονομάζεται τιλάπια στη σημερινή συνταγή για τάκος ψαριών, παρέχει επίσης χολίνη. Η ουσία που μοιάζει με βιταμίνες υποστηρίζει την ταχεία ανάπτυξη του εγκεφάλου που συμβαίνει στην πρώιμη παιδική ηλικία και χρησιμοποιείται σε όλη τη ζωή μας για την παραγωγή ακετυλοχολίνης, ενός νευροδιαβιβαστή που παίζει σημαντικό ρόλο στη ρύθμιση της μνήμης, της διάθεσης και της νοημοσύνης.

περισσότερο:Γιορτάστε την Ημέρα του St. Paddy με ένα μπολ smoothie γεμάτο με λαχανικά και φρούτα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.