Ένα ελληνικό νησί διακοπών είναι ιδανικό για οικογένειες – με τις καλύτερες παραλίες της χώρας και θερμοκρασίες 27C

Ίσως μια έμπνευση ήταν η αναδημιουργία της ερωτικής σκηνής από την ταινία Μαντολίνο του καπετάνιου Κορέλι, στην οποία ο Κρίστιαν Μπέιλ πλέει μέχρι την Πενέλοπε Κρουζ.

Αλλά η εκδοχή μας, όπου ο φίλος μου, ο τρίχρονος γιος και εγώ κάναμε κρουαζιέρα στις όμορφες παραλίες της νοτιοδυτικής ακτής της Κεφαλονιάς με ένα νοικιασμένο μηχανοκίνητο σκάφος, ήταν μαγική.

Παραλία Άσσος στην Κεφαλονιά, ΕλλάδαΠίστωση: Shutterstock

Επτά διανυκτερεύσεις με δυνατότητα προετοιμασίας γευμάτων στη Villa Penelope, άφιξη στις 15 Οκτωβρίου από 479 £ συνολικά με βάση έξι μοιράζονταιΠίστωση: https://www.jamesvillas.co.uk/
Εκπληκτικό τοπίο και φάρος στο Αργοστόλι

Εκπληκτικό τοπίο και φάρος στο ΑργοστόλιΠίστωση: Shutterstock

Για έξι ώρες, φάγαμε ελιές, φέτα και Cheetos, ακούγαμε μουσική ρέγκε και επιπλεύσαμε σε ένα φουσκωτό δαχτυλίδι που ήταν στερεωμένο στο πίσω μέρος του σκάφους.

Ήταν το μεγαλύτερο ξεφάντωμα της εβδομάδας, αλλά ακόμα και με 120 € την ημέρα, είναι μια ευκαιρία για ευχαρίστηση.

Οι διακοπές σε ένα ελληνικό νησί μπορεί να δημιουργήσουν εικόνες ποδοσφαιριστών στη Μύκονο ή διασημοτήτων στη Σαντορίνη.

Αλλά τώρα που έχω έναν μικρό γιο, αναζητώ οικονομικά καταλύματα, φαγητό και φανταχτερά κοκτέιλ και διασκέδαση σε αποκλειστικά παραλιακά κλαμπ.

Ευτυχώς, η Κεφαλονιά στο Ιόνιο Πέλαγος –ένα αστέρι του Χόλιγουντ χάρη στην κινηματογραφική εκδοχή του 2001 του μυθιστορήματος του Louis de Berniers κατά τη διάρκεια του πολέμου– ξεχωρίζει όλα τα κουτιά και μπορεί να υπερηφανεύεται για την καλύτερη παραλία της Ελλάδας.

Μεγάλο μυστικό

Περάσαμε μια εβδομάδα στο νησί στα μέσα Μαΐου και απολαύσαμε όλα όσα είχε να προσφέρει χωρίς να ξοδέψουμε πολλά χρήματα.

Αυτό, φυσικά, οφείλεται εν μέρει στην παράλειψη των σχολικών διακοπών.

READ  Παγκόσμια Ημέρα Κληρονομιάς - Διεθνής Ημέρα για Μνημεία και Τοποθεσίες στην Ελλάδα

Αυτό έκανε τη Villa Penelope, κοντά στην πρωτεύουσα του Αργοστολίου, σημαντικά φθηνότερη.

Αυτόν τον Οκτώβριο, το πανέμορφο τρίκλινο ακίνητο κοστίζει 479 £ την εβδομάδα (80 £ για έξι άτομα). Έχετε μια εκπληκτική θέα στον ωκεανό και μια μεγάλη πισίνα για τα χρήματά σας.

Η εποχή μας σημαίνει ότι είμαστε ένα από τα λίγα τουριστικά γκρουπ στο νησί.

Ο καιρός ήταν ακόμα τέλειος. Ο μέσος όρος Μαΐου είναι 21 C και ο μέσος όρος Οκτωβρίου είναι περίπου το ίδιο.

Καμία συνάντηση. Κοιτάζοντας την παραλία του Μύρτου, που ονομαζόταν σταθερά ένας από τους πέντε κορυφαίους προορισμούς στην Ελλάδα, νιώσαμε σαν να μας αφήνουν να μπούμε σε ένα μεγάλο μυστικό.

Η φωτεινή λευκή ακτογραμμή και το εκπληκτικά καθαρό γαλαζοπράσινο νερό έλαμπαν σχεδόν εντελώς άδειο προς το μέρος μας.

Πήγαμε στην παραλία γύρω στο μεσημέρι – κάθε ελληνικό ταξιδιωτικό blog συμβουλεύει να μην το κάνετε λόγω του αγώνα για εύρεση στάθμευσης.

Αλλά δεν υπήρχαν περισσότερα από 20 άτομα σε όλη την έκταση 1,5 μιλίου με χοντρή λευκή άμμο και βότσαλα.

Ένας ψηφιακός νομάδας που στήνει το γραφείο του με βαν σε ένα πάρκινγκ με θέα στον ωκεανό είναι στην πραγματικότητα πολύ ήσυχος.

Περάσαμε λοιπόν μια απολαυστική ώρα επιπλέοντας σε μερικά από τα πιο όμορφα νερά που έχω δει στην Ευρώπη πριν απολαύσουμε ένα πικνίκ με φέτα, σπανακόπιτα, μοσχαρίσιες ντομάτες και ελιές.

Η Ελλάδα είναι περήφανη για τη γαστρονομική της κληρονομιά, με εξαιρετικά εστιατόρια ακόμα και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές.

Το αγαπημένο μας γεύμα του ταξιδιού ήταν στο Camaroules Stamadelatos Tavernaki, ένα όμορφο σημείο έξω στα βράχια με θέα στο Sunset Bay.

READ  Η Ελλάδα ενισχύει τις δυνάμεις του ΝΑΤΟ στη Βουλγαρία

Τα τραπέζια του ήταν απλά στρωμένα στο γρασίδι κάτω από έναν θόλο από δέντρα.

Ήταν το πιο ακριβό γεύμα του ταξιδιού μας, αλλά έφτασε στα 74€ για ορεκτικά, κυρίως, πουτίγκες και δύο καράφες κρασί, τζατζίκι, μεζέδες, γύρος, γεμιστές ντομάτες και κεμπάπ κοτόπουλου, ακολουθούμενο από ζαχαροπλαστείο σοκολάτας και ένα τεράστιο κέικ -μεγέθους ζεστή πλάκα μπακλαβά.

Μεγάλες θαλάσσιες χελώνες

Είχαμε επίσης άλλα δύο εξαιρετικά γεύματα, στην προκυμαία στο γραφικό ψαροχώρι Φισκάρδο στα βόρεια του νησιού, με τα όμορφα χλωμά βενετσιάνικα σπίτια.

Ένα άλλο βρίσκεται σε ένα εστιατόριο σε στυλ καντίνας κοντά στο λιμάνι του Αργοστολίου. Ονομάζεται Tzivras Restaurant 1933, και λειτουργεί από το 1933 (το μαντέψατε).

Όταν πήγαμε για μεσημεριανό γεύμα, τα τραπέζια ήταν γεμάτα από ηλικιωμένους ντόπιους που δειπνούσαν μόνοι τους, και ετοιμάσαμε δύο κυρίως γεύματα, συμπεριλαμβανομένου ενός κεφαλονίτικο γεύμα και μουσακά, τρεις πλευρές και κρασί για λιγότερο από 35 €.

Αν δεν θέλετε να μαγειρέψετε δείπνο, κάνουν επίσης γενναιόδωρες μερίδες σε πακέτο.

Αλλά δεν θα απογοητεύσουμε με το μπάρμπεκιου δίπλα στην πισίνα στη Villa Penelope.

Με πανοραμική θέα στο Ιόνιο Πέλαγος από τον κήπο στην πλαγιά του λόφου και τη βεράντα μας στα δυτικά του νησιού, είχαμε ανεμπόδιστα καθίσματα στην πρώτη σειρά μέχρι το ηλιοβασίλεμα κάθε βράδυ.

Η πισίνα, ενώ δεν θερμαινόταν, ήταν αρκετά ζεστή για να περάσω δύο ώρες με το παιδί μου προσχολικής ηλικίας επειδή φορούσε μια κοντή στολή.

Η βίλα βρίσκεται πολύ πίσω, οπότε δεν ακούσαμε έναν ψίθυρο θορύβου από το δρόμο, παρόλο που ήταν ο κεντρικός δρόμος από το αεροδρόμιο προς το Αργοστόλι.

Εάν βρίσκεστε σε οικογενειακές διακοπές πολλών γενεών, το ξεχωριστό διαμέρισμα ενός υπνοδωματίου στον κάτω όροφο με τη δική του είσοδο είναι ιδιαίτερα βολικό.

READ  Το ταμείο διάσωσης των ελληνικών τραπεζών σχεδιάζει έξοδο από τους δανειστές

Ήταν ωραίο να γευματίσουμε στη βεράντα μας. Δύο πρωινά περνούσαν τριγύρω στα ιχθυοπωλεία όπου οι ψαράδες είχαν ξεφορτώσει τα αλιεύματά τους δύο ώρες νωρίτερα, κρεοπωλεία, τυροκόμοι, οπωροπωλεία, οινοπωλεία, αρτοποιεία και ζαχαροπλαστεία.

Το νήπιό μου δεν ήταν πολύ πρόθυμο για ψώνια, αλλά ανταμείφθηκε άψογα για την υπομονή του καθώς έβλεπε τις γιγάντιες θαλάσσιες χελώνες να επιπλέουν γύρω από το λιμάνι του Αργοστολίου κοντά στα καταστήματα τρεις φορές κάθε πρωί, περιμένοντας δωρεάν ψάρια από τα τοπικά ψαροκάικα.

Μάθετε πόσο καιρό θα ζήσετε - Βασισμένο σε 8 εκπληκτικούς παράγοντες
Εκεί που βρίσκεται τώρα το καστ του Hocus Pocus — ένας συγκλονιστικός πυροβολισμός και τοξική κόντρα με έναν αγρότη κάνναβης

Το χάρηκε τόσο πολύ που ξοδέψαμε 20 ευρώ για μια ώρα ενοικίαση ποδήλατο στο λιμάνι, όπου έφτασαν δίπλα μας άλλα δύο άτομα.

Δεν θα μπορούσαμε να ζητήσουμε περισσότερες τέλειες διακοπές που δημιουργήθηκαν για εμάς – μακριά από τα πλήθη

Ο Christian Bale και η Penelope Cruz στο μαντολίνο του Captain Corelli

Ο Christian Bale και η Penelope Cruz στο μαντολίνο του Captain CorelliΠίστωση: Buena Vista International
Η Caroline και ο γιος τους απολαμβάνουν την πρώιμη ηρεμία της Κεφαλονιάς

Η Caroline και ο γιος τους απολαμβάνουν την πρώιμη ηρεμία της ΚεφαλονιάςΧρέος: Είσπραξη

Πηγαίνετε σε: Κεφαλονιά

Φτάνοντας εκεί: Οι πτήσεις από Gatwick προς Κεφαλονιά αυτόν τον Οκτώβριο κοστίζουν 158 £ μετ’ επιστροφής με την easyJet. Βλέπω easyjet.com

Μένοντας εκεί: Οι επτά διανυκτερεύσεις με δυνατότητα προετοιμασίας γευμάτων στο Villa Penelope έρχονται στις 15 Οκτωβρίου από 479 £ συνολικά με βάση έξι μοιράζονται. Βλέπω jamesvillas.co.uk

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *