Odyssey of the Seas Live Blog – Ημέρα 11 – Κρήτη, Ελλάδα

Με αυτόν τον τρόπο, σήμερα ήταν η τελευταία μας στάση στο λιμάνι κατά τη διάρκεια αυτής της καταπληκτικής 12 νυχτερινής ιστιοπλοΐας της Odyssey of the Seas!

Σήμερα, είμαστε ελλιμενισμένοι στην Κρήτη, Ελλάδα από τις 7 το πρωί έως τις 3 το μεσημέρι. Αυτή ήταν η συντομότερη στάση στο λιμάνι και δεν είχαμε κλείσει κρουαζιέρα. Αντίθετα, επιλέξαμε να κατεβούμε μόνοι μας από το πλοίο, ώστε να έχουμε κάποια ευελιξία. Ξέραμε ότι θα ήμασταν κουρασμένοι σήμερα μετά από τόσες πολλές μέρες που είχαμε και δεν θέλαμε να πάρουμε πτήση στις 7 το πρωί!

Επειδή όλοι οι επιβάτες επέβαιναν στις 2:30, αποφασίσαμε να σηκωθούμε στις 8:30 για να μπορέσουμε να εξερευνήσουμε τα Χανιά.

Την τελευταία φορά που ήμουν στην Κρήτη ήταν για ταξίδι του μέλιτος και η τελευταία φορά που οι γονείς μου ήταν εδώ στην πρώτη μας κρουαζιέρα στη Μεσόγειο ήταν πριν από περίπου μια δεκαετία. Και τις δύο φορές πήγαμε στην παραλία και έτσι σήμερα αποφασίσαμε να περάσουμε λίγο χρόνο στα Χανιά, όπως άκουσα από τη συνάδελφό μου συγγραφέα RCB Jenna ότι η πόλη ήταν τόσο μαγική!

Λεωφορείο για την πόλη

Η Angie και εγώ φάγαμε πρωινό στο Cafe @270, όπου απολαύσαμε πρωινά σάντουιτς και καφέ για να ξεκινήσουμε τη μέρα. Η μαμά και ο μπαμπάς δείπνησαν στο Solarium Bistro και είχαν ομελέτες για παραγγελία.

Ήμασταν έξω από το πλοίο στις 10 π.μ. και επιλέξαμε να πάρουμε το λεωφορείο για την πόλη που ήταν εύκολα παρεχόμενο στο λιμάνι. Αυτό το καλοκαίρι η Jenna είπε ότι το λεωφορείο ήταν δωρεάν, αλλά οι καιροί πρέπει να είναι δύσκολοι επειδή χρέωναν 6 $ ανά άτομο μετ’ επιστροφής.

Δεν μας πείραζε να πληρώσουμε 6 $ για απευθείας μεταφορά στην πόλη, αν και είδαμε ένα ζευγάρι να μπαίνει στο λεωφορείο και να φωνάζει ότι αρνούνται να πληρώσουν. Ο οδηγός φαινόταν σαν να μην είχε όρεξη να τσακωθεί, κι έτσι γούρλωσε τα μάτια του. Με κάνει να γελάω που κάποιος θα ξόδευε όλα αυτά τα χρήματα για να κάνει μια κρουαζιέρα, αλλά μετά ξόδευε υπερβολικά 6 $ ο καθένας για να πάρει το λεωφορείο!

Οδηγώντας στην Κρήτη, εντυπωσιαστήκαμε λίγο λιγότερο. Αισθανθήκαμε πιο εξαντλημένοι από άλλα λιμάνια που επισκεφτήκαμε.

Αφήσαμε το λεωφορείο στο κέντρο των Χανίων. Ξεκινήσαμε να περπατάμε προς το λιμάνι της Βενετίας, περνώντας στη διαδρομή πολλά μαγαζιά.

Επειδή όλοι κάναμε πολλά ψώνια, αναζητούσαμε μερικές φθηνές τσάντες.

Κανονικά, μεταφέρω μια μικρή προστατευτική τσάντα στις παραδοτέες αποσκευές μου για να επιστρέψω όλους τους νέους ταξιδιωτικούς μου θησαυρούς χωρίς να πληρώσω για τις επιπλέον αποσκευές. Δεν περίμενα να ψωνίσω όπως έκανα κατά τη διάρκεια αυτής της κρουαζιέρας, οπότε είναι απολύτως απαραίτητο να πάρω άλλη τσάντα.

πολλά ψώνια

Ωχ – μην πεις στον άντρα μου να πάει σπίτι!

READ  Νέα εστιατόρια Pensacola, διαρροή ιζημάτων περισσότερα

Εφόσον έχω ήδη ασχοληθεί με το γεγονός ότι χρειάζομαι άλλη τσάντα, άφησα τον εαυτό μου να πάω και να κάνω μερικά ακόμα ψώνια.

Η μαμά μου και η Ingie απολάμβαναν τα ψώνια σε ένα τοπικό κατάστημα δερμάτινων ειδών όπου όλοι πήραμε ασορτί ζευγάρια σανδάλια. Ο πατέρας μου καθόταν έξω σε έναν πάγκο και έλεγχε τα σκορ του ποδοσφαίρου ενώ εμείς δοκιμάζαμε αμέτρητα παπούτσια.

Απολαύσαμε την περιπλάνηση στους παράδρομους της παλιάς πόλης, απολαμβάνοντας τη θέα. Είδαμε πολλά άλλα κρουαζιερόπλοια να απολαμβάνουν επίσης την παλιά πόλη.

Αυτή η περιοχή ήταν πολύ πιο ωραία από την περιοχή του λιμανιού και τους δρόμους που περάσαμε για να φτάσουμε στο κέντρο της πόλης. Κρίνοντας από τη θέα από το πλοίο το πρωί, δεν είχαμε πολύ μεγάλες προσδοκίες – ειδικά σε σύγκριση με τη Ρόδο και τη Σαντορίνη, που ήταν υπέροχες περιοχές του λιμανιού.

Βρήκα επίσης πολλά άλλα υπέροχα καταστήματα για να το υποστηρίξω καθώς περπατούσαμε στο λιμάνι. Σίγουρα βοηθάμε την ελληνική οικονομία τις τελευταίες μέρες με τις αγορές μας.

Το παλιό λιμάνι της Βενετίας

Φτάνοντας στο λιμάνι, έμεινα έκπληκτος με το πόσο όμορφο είναι! Δεν έχω κάνει πολλή έρευνα σε αυτό το λιμάνι από τότε που το μεγαλύτερο μέρος της ενέργειάς μας δαπανήθηκε στον σχεδιασμό του Ισραήλ, οπότε εξεπλάγην πραγματικά από την ομορφιά.

Απολαύσαμε το περπάτημα κατά μήκος του λιμανιού και τη λήψη φωτογραφιών ενώ το κάναμε. Αποφασίσαμε να περπατήσουμε κατά μήκος της παραλίας, όπου υπάρχουν παρατεταγμένα καταστήματα και εστιατόρια.

Και προς έκπληξη κανενός, έκανα περισσότερες αγορές για όλα τα υπέροχα δώρα και αναμνηστικά που είχα αναβάλει. Πήρα μερικά δώρα ελαιόλαδο για φίλους και οικογένεια στο σπίτι, μαζί με τον υποχρεωτικό μαγνήτη για κάθε μέρος που ταξιδεύω.

Μου αρέσει να επιστρέφω στο σπίτι από μεγάλες περιπέτειες και να προσθέτω τους νέους μου μαγνήτες στο ψυγείο. Βλέποντας την ομάδα να μεγαλώνει ζεσταίνει την καρδιά μου!

Καθώς περπατούσαμε κατά μήκος του λιμανιού βρήκαμε υπέροχη θέα στον φάρο απέναντι από τον κόλπο. Τα κύματα έτρεχαν κατά μήκος του λιμανιού και έβρεξαν ακόμη και το διάδρομο αρκετές φορές.

Η θέα ήταν πολύ όμορφη για να τραβήξω πολλές φωτογραφίες, ειδικά αφού ο μπαμπάς μου πέρασε περίπου 15 λεπτά προσπαθώντας να βρει ένα κοντινό μπάνιο για να το χρησιμοποιήσει. Ο φωτισμός ήταν τέλειος με φόντο τον μακρινό φάρο. Είδαμε ακόμη και έναν ψαρά να πιάνει το μεγαλύτερο ψάρι της ημέρας!

Χάνεται στην πόλη

Όταν ερεύνησα για πρώτη φορά τα Χανιά (ομολογουμένως, σήμερα το πρωί κατά τη διάρκεια του πρωινού), χτύπησα το “Venetian Harbor” στους Χάρτες της Apple και επισήμανα την τοποθεσία που θα επισκεφτώ αργότερα. Είπα στην οικογένεια ότι έπρεπε να πάμε στο καρφιτσωμένο μου σημείο αφού κυκλοφορούσαμε στο νερό και βγάλαμε φωτογραφίες με τον φάρο.

READ  Νέο βιβλίο Worcester George's Coney Island Hot Dog Catherine Tsandikos

Η έλλειψη έρευνας μου ήταν εμφανής, καθώς βρισκόμασταν εν αγνοία μου στο παλιό ενετικό λιμάνι. Μέχρι στιγμής, ο χάρτης μου δείχνει ότι υπάρχει μια άλλη κοντινή τοποθεσία με το ίδιο όνομα. Δεδομένου ότι δεν μας πειράζει να περπατήσουμε λίγο, φτάσαμε στην τοποθεσία που είναι εγκατεστημένη στο τηλέφωνό μου.

Λοιπόν, καταλήξαμε σε μερικούς παράδρομους μακριά από τα κύρια αξιοθέατα. Όλοι αναρωτιόντουσαν για τις δεξιότητές μου στην πλοήγηση, καθώς επέμενα ο χάρτης να δείχνει μια άλλη τοποθεσία που θα θέλαμε να δούμε. Φτάσαμε σε μια γωνία σε έναν παράδρομο χωρίς τίποτα σαν τη Βενετία, αλλά μια κατοικημένη περιοχή χωρίς άλλους τουρίστες.

Είτε έτσι είτε αλλιώς, μας οδήγησε στους παράδρομους. Μια γρήγορη αναζήτηση στο Google για το «Παλιό Ενετικό Λιμάνι Χανίων» αποκάλυψε ότι στην πραγματικότητα περπατούσαμε στο λιμάνι λίγο νωρίτερα – εξ ου και η ομορφιά του!

Ήμασταν μόνο λίγα τετράγωνα μακριά, οπότε επιστρέψαμε στην περιοχή του λιμανιού και στους εμπορικούς δρόμους ξανά. Αυτή ήταν η τελευταία μας ευκαιρία να πάρουμε αναμνηστικά!

Επειδή δεν ξεκινήσαμε πολύ νωρίς το πρωί, επιλέξαμε να επιστρέψουμε στο πλοίο για να μην αισθανόμαστε βιαστικοί όλη την ώρα στο πλοίο. Κάναμε μια συμφωνία να αγοράσουμε δύο στιβαρές βαλίτσες, ώστε οι γονείς μου να έχουν μια επιπλέον βαλίτσα και να έχω κι εγώ μια.

Το λεωφορείο ήταν γεμάτο με κόσμο που κατευθύνονταν προς το πλοίο, καθώς είχαμε μόνο μια ώρα μέχρι το τελευταίο λεωφορείο για την ημέρα.

Επιστροφή στο αεροπλάνο

Πίσω στο πλοίο, πήγαμε στο Windjammer για φαγητό. Στην πραγματικότητα δεν έχουμε φάει μεσημεριανό στο Windjammer μέχρι σήμερα! Υπήρχε μια μεγάλη ποικιλία φαγητού, παρόλο που ήταν πολύ απασχολημένο γιατί όλοι θα έπρεπε να έχουν την ίδια ιδέα.

Επιλέξαμε να βρούμε ένα υπαίθριο σημείο στο πάνω κατάστρωμα. Υπάρχει ένα ωραίο σετ από καρέκλες κρυμμένες στο επάνω κατάστρωμα δίπλα στο SeaPlex. Ο ήλιος έλαμπε ενώ ήμασταν ακόμα στη σκιά, οπότε ήταν ένα υπέροχο μέρος για να καθίσετε.

Ξύπνησα αρκετά αργά χθες το βράδυ δουλεύοντας στο live blog και είχα πολλές φωτογραφίες από τη Σαντορίνη για ταξινόμηση και επεξεργασία. Απολαύσαμε το φθινοπωρινό αεράκι και παρακολουθήσαμε το πλοίο να γυρίζει μακριά και να ξεκινά το ταξίδι μας πίσω στη Ρώμη.

Η Angie, ο μπαμπάς και ο νέος μας φίλος Bryce αποφάσισαν να κάνουν μια περιστροφή σε αυτοκίνητα προφυλακτήρων. Έκαναν δύο γύρους και η Angie είπε ότι ήταν πιο προσεκτική αυτή τη φορά! Η μαμά μου και εγώ ήμασταν σε μεγάλο σοκ από την πρώτη μέρα που αφήσαμε τους μώλωπες, οπότε επιλέξαμε να επιστρέψουμε και να ετοιμαστούμε για μια επίσημη βραδινή έξοδο.

Ενώ ετοιμαζόταν για δείπνο, η Άντζι ντύθηκε και γύρισε με ένα μαύρο φόρεμα. Της είπα να μην φορέσει το φόρεμά μου απόψε, γιατί σχεδίαζα να το φορέσω επίσημα. Επέμεινε ότι αυτό ήταν το φόρεμά της, αλλά ήξερα ότι σχεδίαζα να φορέσω ακριβώς το ίδιο φόρεμα.

READ  Το Cream Bakery and Café είναι ανοιχτό για επαγγελματικούς λόγους στο Huntington

Χαμηλά και ιδού, έχουμε το ίδιο φόρεμα που σχεδιάζαμε να φορέσουμε απόψε, οπότε επιλέξαμε να αγκαλιάσουμε τη στιγμή των διδύμων. Η μαμά χαμογέλασε όταν είδε και είπε ότι δεν μας είχε δει με ασορτί φορέματα από τα Χριστούγεννα που ήμασταν κοριτσάκια.

Δείπνο και ερωτηθέντες

Περπατήσαμε για το δείπνο για να βρούμε το πλοίο να κουνιέται και να κυλάει. Όλοι συγκλονιστήκαμε όταν είδαμε το μέγεθος των κυμάτων από το τραπέζι, καθώς η τραπεζαρία ήταν στον 3ο όροφο. Ευτυχώς, η κίνηση υποχώρησε όσο περνούσε η νύχτα.

Το δείπνο απόψε ήταν εξαιρετικό με μοσχαρίσιο φιλέτο, αστακό και ψωμί Αλάσκας. Απολαύσαμε να μιλάμε στο τραπέζι δίπλα μας και η μητέρα μας είναι πεπεισμένη ότι θα συμμετάσχει στην ξενάγηση της κουζίνας αύριο την ημέρα της θάλασσας.

Με τη μαμά μου φορέσαμε τα νέα μας χανιώτικα σανδάλια για το βράδυ – είναι ένα διασκεδαστικό αναμνηστικό!

Η βραδιά μας ολοκληρώθηκε με μια βραδινή παράσταση στο Βασιλικό Θέατρο με τίτλο The Effectors. Η παράσταση με θέμα τους υπερήρωες χρησιμοποίησε μερικά πολύ ωραία ψηφιακά εφέ, συμπεριλαμβανομένων drones που σχεδιάστηκαν για χορό. Μου άρεσε πολύ η παράσταση, καθώς είχε μεγάλη ποικιλία μουσικής που περιελάμβανε μερικά μοντέρνα ποπ τραγούδια.

Όλοι συμφωνήσαμε ότι η παράσταση ήταν εξαιρετική, από τα κοστούμια μέχρι τη μουσική μέχρι την εκτενή θεατρική παραγωγή! Αυτή ήταν η πρώτη φορά που παρακολούθησα αυτήν την παράσταση. Αυτή η εκπομπή τείνει πραγματικά να χρησιμοποιεί την τεχνολογία στη διασκέδασή της – και νομίζω ότι πραγματικά απογειώνει την εμπειρία.

Υπήρχε μια ξεκάθαρη ιστορία που θα έπρεπε να ακολουθήσουμε; όχι απαραίτητα. Το μεγαλύτερο μέρος του σόου παρουσίαζε κάθε μέλος των The Effectors να επιδεικνύει τις υπερδυνάμεις του με τη βοήθεια της σκηνικής τεχνολογίας.

Είτε έτσι είτε αλλιώς, ήταν πολύ διασκεδαστικό και σίγουρα ανέδειξε τις τεχνολογικές δυνατότητες του Odyssey of the Seas.

Αύριο έχουμε μια τελευταία μέρα στη θάλασσα πριν επιστρέψουμε στη Ρώμη. Σίγουρα θα χρειαστεί να αφιερώσουμε λίγο χρόνο στην βαλίτσα καθώς έχουμε νιώσει πολύ άνετα στην καμπίνα μας σε αυτό το σημείο! Έχω επίσης ένα ραντεβού στο NextCruise για να κλείσω μια επερχόμενη κρουαζιέρα το επόμενο καλοκαίρι στην Ισλανδία από το Άμστερνταμ.

Είμαστε ευλογημένοι με 2 επιπλέον ώρες ύπνου απόψε, παίρνοντας πίσω την ώρα που χάσαμε την περασμένη εβδομάδα και παίρνοντας μια επιπλέον ώρα λόγω της θερινής εξοικονόμησης που συμβαίνει στην Ευρώπη!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *