WBB: Greece Tour – Texas Tech Red Raiders

6-16 Αυγούστου | Αθηνα, Ελλάδα

Το γυναικείο μπάσκετ Texas Tech θα ξεκινήσει μια 10ήμερη ελληνική περιοδεία δύο πόλεων αυτόν τον Αύγουστο που θα περιλαμβάνει αγώνες με επιλεγμένες ευρωπαϊκές/All-Star ομάδες.

Οι Lady Riders έχουν προγραμματιστεί να αναχωρήσουν από το Lubbock στις 6 Αυγούστου και να φτάσουν στην Αθήνα στις 7 Αυγούστου. Εκτός από το χρόνο που θα περάσει στην Αθήνα, το Lady Riders θα επισκεφθεί και το όμορφο νησί της Κρήτης.

Το NCAA επέτρεψε την έναρξη σε μια περιοδεία κάθε τέσσερα χρόνια, οι Lady Riders πήγαν για τελευταία φορά σε ξένη περιοδεία το 2016, ταξιδεύοντας στην Ισπανία και την Πορτογαλία. Άλλες προηγούμενες ξένες περιοδείες περιλαμβάνουν ταξίδια στον Καναδά (2010), στην Αυστραλία (2005) και στη Γαλλία/Ελβετία (2001).

Εκτός από τα παιχνίδια εκπομπής, θα επιτρέψει επίσης στον τεχνικό να πραγματοποιήσει επιπλέον 10 προπονήσεις πριν φύγει για την Ελλάδα. Αυτές οι πρακτικές ξεκινούν στις 26 Ιουλίου και συνεχίζονται έως τις 6 Αυγούστου.

Εικόνα διαφήμισης στην Ελλάδα

ημέρα Εκδήλωση Ώρα (EEST/CT)
6 Αυγούστου Ημερήσιο ταξίδι στο Ντάλας 1 μ.μ
15 Αυγούστου Πτήση από Χανιά για Αθήνα 3 μ.μ. / 7 π.μ
16 Αυγούστου Πτήση από Αθήνα για Ατλάντα 2 μ.μ. / 6 π.μ

Γεια σου Lady Rider Nation!

Η Lana Wenger κάνει check-in εδώ. Σήμερα ήταν άλλη μια υπέροχη μέρα! Σηκωθήκαμε γύρω στις 9 το πρωί και πήγαμε για πρωινό εδώ στο ξενοδοχείο. Μετά έφυγα με τον Ζούρι [Sanders] Το να πάω για ψώνια για αυτήν στην Αθήνα ήταν πραγματικά διασκεδαστικό. Εξερευνήσαμε όλα τα καταστήματα γύρω από το κέντρο της Αθήνας και το ξενοδοχείο μας. Κάναμε ένα μικρό διάλειμμα για καφέ στη μέση των αγορών μας και είχαμε το καλύτερο παγωτό καρπούζι ποτέ. Στη συνέχεια επιστρέψαμε για το γεύμα μας πριν τον αγώνα και ετοιμαστήκαμε για το δεύτερο παιχνίδι μας. Το παιχνίδι πήγε καλά. Ήταν διασκεδαστικό να παίζεις και όποτε κερδίζεις μια ομάδα τόσο σκληρά όσο εμείς απόψε, η ενέργεια και τα συναισθήματα στον πάγκο είναι πάντα καλά. Το να βιώσεις αυτό το συναίσθημα της νίκης ήταν πραγματικά διασκεδαστικό. Αύριο ανυπομονώ για το ταξίδι με το πλοίο και την ευκαιρία να μπω στο νερό.

Καληνύχτα από την Αθηνά και το #WreckEm,

-Λάνα

Γεια σου Lady Rider Nation!

Σήμερα ήταν μια πραγματικά υπέροχη μέρα. Ήταν υπέροχο να πάτε να δείτε την Ακρόπολη και ήταν τόσο ενδιαφέρον να ακούσω για όλες τις ιστορίες και την ιστορία. Ήταν ζεστό αλλά φυσούσε που μας βοήθησε να δροσιστούμε. Περάσαμε υπέροχα εκεί. Δώσαμε επίσης το πρώτο μας παιχνίδι που ήταν πραγματικά υπέροχο. Η ενέργεια ήταν μεγάλη και κερδίσαμε και νιώσαμε καλά. Είναι πάντα καλό να κερδίζεις, αλλά ειδικά όταν είναι το πρώτο παιχνίδι της σεζόν. Αυτό το ταξίδι δίνει τον τόνο για αυτήν την ομάδα πολύ νωρίς. Έχουμε σκληρές πρακτικές παραγωγής και όλοι παρευρίσκονται καθημερινά και δημιουργούν τις προσδοκίες μας για τη σεζόν. Νομίζω ότι αυτή είναι μια μεγάλη ευκαιρία για την ομάδα μας. Έχουμε κάποια επιπλέον εξάσκηση εδώ το καλοκαίρι λόγω αυτού του ταξιδιού που είναι ένα πλεονέκτημα που κανείς άλλος δεν έχει. Νομίζω ότι γίναμε πραγματικά μια ομάδα. Αύριο θα περάσω λίγο χρόνο με την οικογένειά μου. Ταξίδεψαν εδώ από τη Φινλανδία που είναι πραγματικά ξεχωριστό. Πριν από το γεύμα και τα είδη παιχνιδιού πριν από τον αγώνα, θα περάσω χρόνο με την οικογένειά μου. Θα γυρίσουμε την πόλη και ίσως βγάλουμε μερικές φωτογραφίες. Δεν θέλω να περάσω ένα ελεύθερο πρωινό σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου. Βλέπω την οικογένειά μου μόνο μία φορά το χρόνο συνήθως το καλοκαίρι, οπότε ήταν πολύ ωραίο. Ο μπαμπάς μου δεν με έχει δει ακόμα να παίζω στην Texas Tech ούτε να δει την ομάδα ή το προσωπικό. Η μαμά και ο αδερφός μου ήρθαν τα περασμένα Χριστούγεννα, αλλά είναι πολύ ωραίο να τον έχω κι αυτόν εδώ.

-μακρά ιστορία

Γεια σου Lady Rider Nation!

Ήταν σίγουρα μια πολύ διασκεδαστική μέρα. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που επέστρεψα στο γήπεδο σε έναν αγώνα εδώ και σχεδόν δύο χρόνια. Ήταν υπέροχο που ήμουν εκεί με τις αδερφές μου. Ήταν πραγματικά διασκεδαστικό. Ολοκληρώθηκε μια υπέροχη μέρα. Σήμερα το πρωί περιηγηθήκαμε στην Ακρόπολη και είχαμε την ευκαιρία να εξερευνήσουμε την πόλη λίγο περισσότερο. Η Ακρόπολη είναι ένα πολύ ιστορικό μέρος και κάθε πτυχή της πραγματικά ξεχωρίζει. Ήταν πραγματικά διασκεδαστικό. Όλο αυτό το ταξίδι είναι μια ευλογία και μια εμπειρία στη ζωή. Δεν είχα ποτέ την ευκαιρία να ταξιδέψω σε ένα μέρος όπως η Ελλάδα και να μείνω σε ξενοδοχείο πέντε αστέρων. Και κάνουμε τα πράγματα που κάνουμε κάθε μέρα. Ξεκινήσαμε το ταξίδι από κοντά, αλλά αυτό το ταξίδι μας φέρνει πιο κοντά. Νιώθω ότι θα είμαστε πιο κοντά από ποτέ όταν έρθει η πραγματική σεζόν.

– τζαζ

Γεια σου Lady Rider Nation!

Φοιτητής Kelah Frilon check-in από την Αθήνα! Η Κυριακή ήταν σίγουρα μια κουραστική μέρα ταξιδιού, αλλά μου αρέσει το πώς μπορούσαμε να μιλήσουμε ο ένας στον άλλον και να δεθούμε. Φτιάξαμε μικρά TikToks και τέτοια πράγματα για να περνάει η ώρα. Πήγαμε επίσης για μεσημεριανό γεύμα που ήταν πολύ διασκεδαστικό. Έχω κατεβάσει ένα σωρό τηλεοπτικές εκπομπές και ταινίες από το Netflix και μεγάλωσα αρκετά. Μόλις κατεβήκαμε στην Αθήνα μετά μακρύς Πήγαμε σε δύο διαφορετικά εστιατόρια για μεσημεριανό γεύμα και δείπνο. Και στα δύο μέρη δοκιμάσαμε κάποιο νέο ελληνικό φαγητό που δεν είχα ξαναδοκιμάσει. Μου αρέσει να δοκιμάζω νέα πράγματα, ειδικά σε νέα μέρη. Ένα άλλο σημαντικό πράγμα για μένα ήταν να κάνω έναν γύρο με ποδήλατο στην Αθήνα. Νόμιζα ότι θα ήμασταν όλοι κουρασμένοι μετά από μια κουραστική μέρα και νύχτα ταξιδιού, αλλά σίγουρα ήταν πολύ διασκεδαστικό να βλέπουμε τόσο μεγάλο μέρος της Αθήνας. Ήταν μια καλή μέρα και η Αθηνά είναι τόσο υπέροχη! Η ομάδα μου και εγώ ανυπομονούμε να περιοδεύσουμε την Ακρόπολη αύριο και να παίξουμε τον πρώτο μας αγώνα με την Επίλεκτη Άνω Λιοσίων αύριο το βράδυ.

έναν υπνάκο

READ  Αναπολώντας την εποχή που επισκέφτηκε τον θρύλο της Βραζιλίας την Ξάνθη (φωτογραφίες)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *