Ο καρκίνος του παγκρέατος, όχι ο δηλητηριώδης κισσός, προκάλεσε φαγούρα σε έναν άνδρα

Δρ Erica Kopp

Ο βοηθός γιατρού με τον οποίο συνεργαζόμουν στο τμήμα επειγόντων περιστατικών πήγε να δει έναν ασθενή με παράπονο κνησμού και μου είπε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Ο Brian είχε προβλήματα με φαγούρα τις τελευταίες εβδομάδες και ούτε το Benadryl ούτε μια συνταγή από τον οικογενειακό του γιατρό τον βοήθησαν. Είχε μια άσχημη αντίδραση στον δηλητηριώδη κισσό στο παρελθόν και νόμιζε ότι τον κάλεσε πίσω, παρόλο που δεν είχε κάνει καμία εργασία στην αυλή πρόσφατα.

Ο Brian είπε ότι αισθάνεται λίγο κουρασμένος τις τελευταίες εβδομάδες και έχει πάρει έναν υπνάκο, κάτι που είναι ασυνήθιστο για αυτόν. Είπε ότι η όρεξή του είναι καλή, αλλά μόλις αρχίσει να τρώει, θα νιώσει χορτάτος νωρίτερα από ποτέ. Σκέφτηκε ότι το στομάχι του μπορεί να μην ήταν τόσο καλό από τα φάρμακα που έπαιρνε. Η σύζυγός του του είπε ότι έπρεπε να πάει στο τμήμα επειγόντων περιστατικών για αξιολόγηση.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.