Αυτά τα ελληνικά νησιά κάτω από το ραντάρ κάνουν το τέλειο δίδυμο διάλειμμα

Εγώ Δεν είχα σκοπό να αφήσω το κάτω μέρος του μπικίνι μου στο μοναστήρι. Τη μια στιγμή έγνεψα και χαμογελούσα παρουσία ενός Ελληνορθόδοξου μοναχού, την επόμενη ήμουν στην παραλία, απύθμενος.

Θα βοηθούσε αν σας έλεγα ότι τα έχασα στο όνομα του σεβασμού; Καθώς μέναμε στο ήσυχο ελληνικό νησί της Σέριφου, ο φίλος μου η Sian και εγώ ξεκινήσαμε μια διαδρομή. Κάναμε πεζοπορία σε δρόμους σε ψηλούς ορεινούς δρόμους αναζητώντας όμορφες παραλίες και συναντήσαμε τη Μονή Ταξιαρχών του 16ου αιώνα, με τους ψηλούς ασβεστωμένους τοίχους και τον τρούλο από κερασιές. Απελπισμένοι να πέσουμε, ξαφνικά συνειδητοποιούμε το σορτς και το φούτερ που φοράμε. «Έχετε τίποτα…;» ρώτησα τις κυρίες στην πόρτα, μίμηση περισσότερη κάλυψη. Ο Σον με έσπρωξε: “Πετσέτες παραλίας!” Κι έτσι περιπλανηθήκαμε στους χώρους ντυμένους με πετσέτες σαν τόγκα, και είδαμε το εκκλησάκι να φωτίζεται από κεριά και την αυλή διακοσμημένη με λουλούδια σε γλάστρες και μια παλιά ξύλινη καμπάνα. Ήταν γοητευτική και αναλλοίωτη για αιώνες, ήταν γοητευτική.

Μόλις φτάσαμε στην ξηρά εννέα μίλια μακριά, συνειδητοποιήσαμε ότι οι κολυμβητές μου —οι οποίοι είχαν τυλιχθεί με ασφάλεια στη δική μου πετσέτα θαλάσσης— έλειπαν. Σε μια ζάλη φρίκης, συνειδητοποιεί ότι πρέπει να βρίσκεται κάπου κοντά στο ιερό του Αρχαγγέλου Μιχαηλή. Σε λίγη ώρα, η απογοήτευσή μας μετατράπηκε σε δυνατό και κλάμα γέλιο καθώς φανταζόμασταν ότι ο ντροπαλός μοναχός που συναντούσαμε έπρεπε να τους βουρτσίσει διακριτικά.

Ταξιδεύω με τη Sian από τότε που γνωριστήκαμε στο πανεπιστήμιο πριν από 11 χρόνια. Ένα μεθυστικό τμήμα από διαλείμματα πόλεων που τροφοδοτούνται από κρασί και περιηγήσεις στη Μεσόγειο. Αυτό το ταξίδι θα ήταν λίγο διαφορετικό – με τη Sian οκτώ μηνών έγκυος, ήταν το τέλος του δρόμου για τα προγεννητικά της ταξίδια (και, κατά κάποιον τρόπο, για την ξέγνοιαστη απόδραση των κοριτσιών μας).

Ενθυμούμενοι ένα πρώιμο ταξίδι στη Σαντορίνη, πιστεύαμε ότι τα μικρότερα νησιά Σέριφος και Σίφνος, δύο ώρες με το πλοίο από την Αθήνα, θα ήταν ιδανικά με πολύ λιγότερο κόσμο. Έχουμε ακούσει ότι ήταν πανέμορφα στις Κυκλάδες αλλά χαλαρά ακόμα και στο απόγειο του καλοκαιριού. Ιδανικό για την εκδοχή των παλιών κοριτσιών των προηγούμενων ελληνικών εκδρομών, με λιγότερο ούζο και περισσότερη χαλάρωση.

READ  Η πρόσβαση στα κεφάλαια ανάκαμψης της ΕΕ δίνει στις ελληνικές εταιρείες την ευκαιρία να ανταγωνιστούν

Η Σέριφος σίγουρα παραδίδεται στα ασβεστωμένα ξωκλήσια, τα εκθαμβωτικά ηλιοβασιλέματα και το αστραφτερό ρομαντικό λιμάνι, τα Λιβαδάκια. Αφού φύγαμε από το μοναστήρι, τακτοποιηθήκαμε στο εστιατόριο Takis για ψητό μπαρμπούνι, γλυκιά ντοματοσαλάτα και τραγανή τηγανίτα φέτα βουτηγμένη σε μέλι (κύρια από £13, +30 2281 051159).

Παραλία Πλατύς Γιαλός, Σίφνος

Παγκόσμιος

Μείναμε πέντε λεπτά με τα πόδια, στο νέο μινιμαλιστικό boutique ξενοδοχείο Nostos. Τόσο κοντά στο λιμάνι, την παραλία και τα εστιατόρια, δεν υπήρχε λόγος να απομακρυνθείτε από την άνετη σουίτα μας με μπαλκόνι, θέα στη θάλασσα και υδρομασάζ. Ωστόσο, ο Χάρις, ο συνιδιοκτήτης της, μας συμβούλεψε να επισκεφτούμε το χωριό Χώρα στην κορυφή του λόφου. «Όταν επισκεπτόμουν τον παππού μου για λίγο, με έπεισε ότι ήταν χιόνι στην κορυφή των βουνών», είπε, δείχνοντας ένα λευκό περιθώριο πάνω σε μια γκρίζα κορυφή.

Αφού τοποθετηθούμε στην κεντρική πλατεία της Χώρας με ταξί, ξεκινάμε την απότομη, ελικοειδή ανάβαση προς τον Άγιο Κωνσταντίνο, μια απομακρυσμένη εκκλησία που μοιάζει να εκτοξεύεται στον ουρανό. Τελικά, καθισμένοι με κομμένη την ανάσα στους παγωμένους τοίχους του, παρακολουθήσαμε τη λάμψη του κοραλλιού να τυλίγει μια θέα 360 μοιρών της Σερίφου. «Αυτό θα είναι ένα περιπετειώδες παιδί», ψιθύρισε.

Πίσω στην Πλατεία της Χώρας, παρακολουθήσαμε κομψούς Αθηναίους να συναναστρέφονται με μοντέρνα τάπας στο γυαλιστερό Seriani (κεντρικό από £14, +30 2281 051325). Εικοσιάρηδες με τατουάζ καθισμένοι σε πέτρινα σκαλοπάτια πίνοντας μοχίτο, και εμείς πεθαίναμε να τους ενώσουμε. Αντίθετα, ήμασταν πίσω στο ξενοδοχείο μέχρι τα μεσάνυχτα, γεμάτοι με γεμιστά αμπελόφυλλα και τζατζίκι.

«Θα ήταν αναίσθητο να σε πάω σε μια οινογευσία;» Ρώτησα τη Σιάν την επόμενη μέρα. Ήμουν περίεργος να δω τα αμπέλια στο Χρυσολώρας, μια άλλη νέα επιχείρηση που ενισχύει την εκκολαπτόμενη τουριστική σκηνή του νησιού (οι περιηγήσεις είναι δωρεάν, οι γευσιγνωσίες από £10, το chrysoloras.gr). Μόλις ξεκινήσαμε το οδοιπορικό, που τελειώνει με ένα σχεδόν κάθετο χωμάτινο μονοπάτι, η οδηγός μας, η Ελένη Καμαλδάκη, μας οδήγησε γύρω από τα κλήματα και τα πατητήρια, δείχνοντας ότι κάθε σταφύλι μαζεύτηκε με το χέρι και μεταφέρθηκε με γαϊδουράκι.

READ  Καμπότζη και Ελλάδα θα ξεκινήσουν «σύντομα» τον πρώτο συμβουλευτικό διάλογο

Πάνω σε μια πανύψηλη κορυφογραμμή, η τιμή του είχε επίσης μια σαρωτική θέα στην ακτή. Καθώς ο ήλιος δύει, τα ποτήρια κρασιού αποκτούν ντίσκο αποχρώσεις του πορτοκαλί και του ροζ, μια χούφτα μοντέρνα ζευγάρια Ελλήνων ξεκινούν με μοτοσικλέτες για να τα δοκιμάσουν. Νέα έργα όπως η Σεριάνη και ο Χρυσολώρας σηματοδοτούν μια καμπή για το άλλοτε έρημο νησί των μεταλλείων, μας είπε ο Χάρις, όπου ο παππούς του είχε φύγει ως έφηβος. Πέντε έξι χρόνια πριν, δεν θα έβλεπες νέους να κάνουν παρέα εδώ. «Είναι υπέροχο για το νησί», είπε.

Ενώ ο Χρυσολώρας ήταν Insta-glam, η βάση των Λιβαδάκια ήταν υπέροχα ρουστίκ. Οι χαλαρές μέρες περνούν με μια βουτιά στην πευκόφυτη αμμώδη παραλία ή brunch με τοστ αβοκάντο στην άμμο στο στολισμένο με ομπρέλες Robinson’s (κεντρικά από 7 £, robinson-island.business.site).

Παλιά πόλη Κάστρο, Σίφνος

Παγκόσμιος

Αν η Σέριφος βρίσκεται στο κατώφλι μιας κομψής τουριστικής σκηνής, η Σίφνος – σε απόσταση 20 λεπτών με το πλοίο – είναι ήδη εκεί. Χρειάστηκε μόνο μια βόλτα στη σπειροειδή παλιά πόλη, το Κάστρο – όλα τα ερείπια του βενετσιάνικου κάστρου και τα κοκτέιλ μπαρ γεμάτα μπουκαμβίλιες – για να νιώσετε ερωτευμένοι με το μέρος. Μετά το σκοτάδι, περιπλανηθήκαμε στον κοντινό Αρτεμώνα, έναν χαμηλού φωτισμού λαβύρινθο από μικροσκοπικές γκαλερί, εργαστήρια αγγειοπλαστών, κοκτέιλ μπαρ και παμπ γεμάτες με φανάρια. Ακολουθήσαμε τα σοκάκια του μέχρι την αυλή στο οικογενειακά διοικούμενο Χρυσό, όπου τα έφηβα παιδιά του ιδιοκτήτη σέρβιραν μπύρα και αργοψημένο αρνί Σιφνιώτικου έπεσε από το κόκαλο (πρωτεύουσα από 7 £, +30 2284 031322). Αποφασίσαμε ότι αυτό ήταν το νησί μας.

Σας βοηθήσαμε να επιλέξετε ένα πραγματικό καταφύγιο ξενοδοχείου: το Sigma Residences, μια συλλογή από πολυτελείς ιδιωτικές ενοικιάσεις πάνω από το Κάστρο. Ο ιδιοκτήτης, Γρηγόρης, μας είπε ότι βλέποντας αυτό το κομμάτι λόφων να λούζεται στον απογευματινό ήλιο και να κοιτάζει προς τη θάλασσα, τον σταμάτησε σαν κεραυνός. «Σκέφτηκα, «πρέπει να φτιάξω κάτι εδώ»», μας είπε. Δεν ήξερε τι, αλλά το ένστικτό του ήταν καλό. Εδώ, μια ομάδα που παραδίδει πρωινό καλάθια με γιαούρτι, ρυζόγαλο και ομελέτες σε ένα ενθουσιώδες πλήθος. Όλοι έχουν πλήρως εξοπλισμένες κουζίνες, ευρύχωρα υπνοδωμάτια και μπάνια. Η πολυτελής βάση μας σε εξοχικό στιλ, Themonia, διαθέτει ιδιωτική πισίνα με θέα στο Κάστρο στην ακτή από κάτω.

READ  Ο Έλληνας δημοσιογράφος παραδίδει βοήθεια 172.000 δολαρίων στους πυρόπληκτους της Εύβοιας

● Τα καλύτερα ελληνικά νησιά για επίσκεψη

Δεν χρειαζόμασταν την πλησιέστερη παραλία, τον Φάρο, αλλά ακούσαμε ψίθυρους από το Pelicanos, το παραθαλάσσιο εστιατόριο του που σερβίρει ντελικάτα ψητές σαρδέλες, jalapeño churros και λαγκουστίνες με σκόρδο (κεντρικά από £11, +30 2284 071460). Το μακρύ και απολαυστικό μεσημεριανό γεύμα που πέρασε συζητώντας με έναν καλό φίλο ήταν πιο νόστιμο από το εξελισσόμενο μενού του. Αφιερώσαμε τον χρόνο μας γνωρίζοντας ότι δεν θα μπορούσαμε να εκτοξεύσουμε ένα αεράκι σαν αυτό τους επόμενους μήνες.

Sigma Residence, Σίφνος

Αργότερα σταματήσαμε στην εκπληκτική Μονή Χρυσοπηγής και περάσαμε από τα καταστήματα της πρωτεύουσας του νησιού Απολλωνία (χρειάζεστε αυτοκίνητο σε αυτά τα νησιά, αν και υπάρχει δομημένο δίκτυο λεωφορείων μεταξύ των πόλεων). Το χθεσινοβραδινό δείπνο ήταν σωστό στον ονειρεμένο Yalos (κεντρικό από 14 £; yalos-seaside-obsession.business.site), ένα κομψό στέκι ακριβώς στην παραλία Γιαλός όπου μοιραστήκαμε τατάκι τόνου και μους καφέ και κακάο σε ένα soundtrack των κυμάτων. Καθώς κερνούσαμε τις τελευταίες μας καραμέλες γύρω στα μεσάνυχτα, ένιωσα το ρολόι να χτυπά. Θα είναι ξανά έτσι; Τότε είδα μια νεαρή οικογένεια, με το μικρό της παιδί, να απολαμβάνουν τα ποτά τους μετά το δείπνο. Ίσως τελικά αυτό να μην ήταν το τέλος του δρόμου. Ίσως, την επόμενη φορά, θα χρειαστούμε απλώς περισσότερες θέσεις στο τραπέζι.

Η Lucy Thackeray ήταν καλεσμένη του boutique hotel Nostos, το οποίο έχει B & B Διπλά από 51 £ (nostosboutiquehotel.com), σίγμα καταλύματα, τα οποία έχουν B & B Διπλά από 204 £ (sigmaresidences.com) και Sky Express (skyexpress.gr). Ναύλοι πλοίων απλής μετάβασης μεταξύ Αθήνας, Πειραιά και Σέριφου από 27 £ και Σέριφος προς Σίφνο από 6 £ (ferryhopper.com)

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο Times Travel και ακολουθήστε μας Ίνσταγκραμ Και Κελάδημα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *