Odyssey of the Seas Live Blog – Ημέρα 10 – Σαντορίνη, Ελλάδα

Ουάου – δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ήδη η 10η ημέρα της κρουαζιέρας μας για 12 νύχτες. Σήμερα ήταν το δεύτερο λιμάνι μας και ήταν μια υπέροχη μέρα στο ειδυλλιακό ελληνικό νησί της Σαντορίνης.

Η Σαντορίνη είναι περισσότερο γνωστή για το γοητευτικό χωριό της, την Οία, που βρίσκεται στο τέλος του νησιού και είναι διάσπαρτη με εντυπωσιακά κτίρια με μπλε τρούλους στην άκρη του βράχου. Είναι σίγουρα ένας προορισμός bucket list για πολλούς γιατί δεν υπάρχει άλλο μέρος σαν αυτό στον κόσμο!

Αν και έχω επισκεφτεί τη Σαντορίνη δύο φορές στο παρελθόν, αυτή ήταν η πρώτη φορά που η Άντζι και οι γονείς μου είχαν επισκεφτεί το νησί. Επιλέξαμε να κάνουμε μια εκδρομή στην παραλία μέσω της Royal Caribbean που επισκεφθήκαμε τα Φηρά, την Οία και ένα τοπικό οινοποιείο.

Γνωρίζω ότι η επίσκεψη στη Σαντορίνη μπορεί να είναι δύσκολη υλικοτεχνική. Πρώτον, απαιτεί προσφορά για το νησί από το πλοίο. Όταν κάνετε προσφορά από το πλοίο για ανεξάρτητη εξερεύνηση, σας παραλαμβάνει κοντά στα Φηρά. Μόλις φτάσετε εδώ, σας αφήνουν είτε να οδηγήσετε το τελεφερίκ, να ανεβείτε πολλές σκάλες ή να καβαλήσετε έναν γάιδαρο.

Μπορείτε επίσης να πάρετε το ταχύπλοο για την Οία από το λιμάνι των Φηρών, κάτι που έκανα νωρίτερα.

Ανησυχούσα λίγο μήπως οι γονείς μου έπρεπε να αντιμετωπίσουν το σενάριο του τελεφερίκ ή του γαϊδάρου στα Φηρά, οπότε σκεφτήκαμε ότι η πεζοπορική διαδρομή θα ήταν καλύτερη. Κλείσαμε μια διαδρομή με λεωφορείο από και προς το λιμάνι, που ένιωσα ότι θα ήταν η πιο ευχάριστη εμπειρία από όλες.

Μετά από ένα φιάσκο στη Masada (προσπαθώντας να οδηγήσω το τελεφερίκ με χιλιάδες ανθρώπους) και γνωρίζοντας ότι θα υπήρχαν 5 πλοία στο λιμάνι σήμερα, ήλπιζα ότι η εκδρομή στην ακτή θα μειώσει κάποιους από αυτούς τους υλικοτεχνικούς πόνους.

Πρωινό και θέα στην προσφορά

Δεδομένου ότι η ώρα της περιοδείας μας ήταν 9:45 π.μ., η Angie και εγώ σηκωθήκαμε και φάγαμε πρωινό στο Windjammer. Μας υποδέχτηκαν μαγευτική θέα στη Σαντορίνη καθώς η Οδύσσεια των Θαλασσών αποσύρθηκε στο σημείο πρόσδεσής της.

Απολαμβάνουμε πάντα το πρωινό στο Windjammer για τη μεγάλη ποικιλία του και δεν μπορούμε να σταματήσουμε να κοιτάμε το νησί. Ακόμα κι αν επιλέξετε να μείνετε στο λιμάνι της Σαντορίνης, μπορείτε να απολαύσετε το όμορφο τοπίο όλη την ημέρα.

Σταματήσαμε για έναν γρήγορο καφέ στο Diamond Club πριν συναντήσουμε την ομάδα περιοδείας μας στο Theatre Royal.

Μέσα σε 20 λεπτά κλήθηκε η ομάδα περιοδείας μας και πήραμε το δρόμο για το διαγωνιστικό χώρο. Παρατήρησα ότι οι κρουαζιέρες χρησιμοποιούσαν διαγωνισμό στο μπροστινό μέρος του πλοίου ενώ οι προσφορές για ανεξάρτητους εξερευνητές (δηλαδή όχι σε εκδρομή στην ακτή RCL) αναχωρούσαν ταυτόχρονα από το πίσω μέρος του πλοίου.

Η κρουαζιέρα ήταν όμορφη τρυφερή με θέα στο πλοίο και το νησί. Ήταν ένα πολύ ωραίο πλοίο και δεν χρειάστηκε περισσότερο από 10 λεπτά. Η προσφορά μας μεταφέρθηκε στο λιμάνι του Αθηνιού ενώ οι άλλες προσφορές από το πλοίο έριξαν τους επιβάτες στο λιμάνι κοντά στα Φηρά με τελεφερίκ.

Παρέλαση και κατάστημα στα Φηρά

Επιβιβαστήκαμε σε ένα λεωφορείο που έφερε την επωνυμία “Santorini Luxury Travel” – που ειλικρινά κάθε άλλο παρά πολυτέλεια ήταν!

READ  Το Weekend Away αναλαμβάνει έναν δολοφόνο ρόλο στο τρέιλερ για την ταινία τρόμου A Wounded Fawn

Ενώ καθόμασταν στο πίσω μέρος, ακούστηκε ένας θόρυβος από το επάνω κιβώτιο καθώς το λεωφορείο ανέβαινε στον γκρεμό στους γρύλους. Δεν μπορούσαμε να ακούσουμε τίποτα που είπε ο ξεναγός μας, επειδή το θόρυβο ήταν πολύ δυνατό στο πίσω μέρος του λεωφορείου.

Φτάσαμε στα Φηρά στην αρχή μιας τοπικής παράστασης! Σήμερα ήταν εθνική εορτή στην Ελλάδα και γι’ αυτό υπήρχαν σημαίες σε όλο το νησί. Ήταν διασκεδαστικό να παρακολουθούμε τη δράση της παράστασης ενώ περπατούσαμε στα Φηρά για λίγο ελεύθερο χρόνο.

Λόγω της παράστασης, το λεωφορείο έπρεπε να παρκάρει πιο μακριά από την πόλη από ό,τι συνήθως. Δεν μας πείραζε να περπατάμε, αλλά κάποιοι με κινητικά προβλήματα γκρίνιαζαν για το περπάτημα στην κατηφόρα

Αφιερώσαμε αυτήν την ώρα ελεύθερου χρόνου για να κάνουμε κάποια ψώνια και να παρακολουθήσουμε μέρη της παράστασης. Μου άρεσε επίσης λίγο gelato ενώ περιπλανιόμουν στους δρόμους. Ήταν ένας ωραίος τρόπος για να ξεκινήσουμε τη μέρα μας!

Φυσικά, όπου κι αν κοιτάξετε, θα βρείτε απλά εκπληκτική θέα στο νησί και τη Μεσόγειο. Δεν μπορείτε να μην τραβήξετε φωτογραφίες σε κάθε γωνιά ενώ περιηγείστε στα Φηρά.

Τα λευκά κτίρια, τα μοβ λουλούδια και ο βαθύς μπλε ωκεανός δημιουργούν μερικές πραγματικά όμορφες εικόνες. Δεν μπορούμε να μην τραβήξουμε μερικές φωτογραφίες με φόντο που μοιάζει με πίνακα ζωγραφικής.

σταματήστε το ποτό

Μετά τον ελεύθερο χρόνο μας στα Φηρά, επιστρέψαμε στο λεωφορείο και ζητήσαμε από τον οδηγό του λεωφορείου να σηκώσει το μικρόφωνό του για να τον ακούσουν όσοι ήταν από πίσω.

Ήμασταν μέρος μιας ομάδας τουριστικών λεωφορείων στο δρόμο μας προς το Santo Wines, ένα τοπικό οινοποιείο του νησιού. Η Σαντορίνη είναι ο αρχαιότερος αμπελώνας στην Ευρώπη. Αυτό ήταν ένα υπέροχο και υπέροχο οινοποιείο όπου μπορούσαμε να δοκιμάσουμε 3 διαφορετικά κρασιά. Όλοι απολαύσαμε το επιδόρπιο κρασί, το οποίο ήταν πολύ γλυκό.

Υπήρχε επίσης ένα τραπέζι για σνακ, όπως τυρί και ντομάτες. Για καλή μας τύχη, η Angie πήρε μια παρτίδα κύβους τυριού πριν τελειώσουν, για να μπορέσουμε να τους απολαύσουμε με το κρασί μας.

Όπως συμβαίνει παντού στη Σαντορίνη, η θέα ήταν καταπληκτική. Καθώς καθόμουν εκεί και έπινα επιδόρπιο κρασί με θέα στον γκρεμό, σκέφτηκα ότι ζούσα πραγματικά το όνειρο! Πώς γίνεται καλύτερος από αυτό;

Τι ευλογία να μοιράζομαι αυτές τις αναμνήσεις όχι μόνο με την οικογένειά μου, αλλά και με όλους όσους διαβάζουν στο Royal Caribbean Blog.

Αν και μπορούσα να περάσω όλη μέρα στο οινοποιείο, ο χρόνος ήταν περιορισμένος και μας πήγαν με λεωφορεία στο ταξίδι μας στο κύριο αξιοθέατο: την Οία!

Χωριό Oya

Όταν βλέπετε φωτογραφίες της Σαντορίνης, πιθανότατα θα δείτε φωτογραφίες από το όμορφο χωριό της Οίας με γαλάζιο τρούλο με θέα στη θάλασσα. Αυτό ήρθατε να δείτε στη Σαντορίνη!

Ήξερα εκ πείρας ότι η Οία θα ήταν γεμάτη τουρίστες – και τις δύο φορές που επισκέφτηκα τη Σαντορίνη (μία κρουαζιέρα και μια φορά σε οδικό ταξίδι), είχε πολύ κόσμο στην Οία. Τα σοκάκια είναι μικρά και όλοι θέλουν φωτογραφίες από τα ίδια σημεία.

Το λεωφορείο μας σταμάτησε και ανεβήκαμε τα σκαλιά με την καθοδήγηση του tour manager μας. Μας υποδέχτηκαν με την πιο εκπληκτική θέα του νησιού και από τις δύο πλευρές, μαζί με θέα στο πλοίο μας και τη θάλασσα από κάτω.

READ  Οι σημαντικότεροι Έλληνες καλλιτέχνες και διασημότητες της δεκαετίας - Greek Herald

Όλοι έμειναν έκπληκτοι από την ομορφιά. Είναι πραγματικά διαφορετικό από οτιδήποτε έχετε δει πριν.

Είχα μια απρόσμενη συνάντηση με μια ομάδα ταξιδιωτών ακριβώς όταν μπήκαμε στην Οία. Είδα δύο άτομα ντυμένα για ένα μάθημα στο Sea Hoodies. Ενθουσιασμένος, είπα στην ομάδα ότι έπλευσα με την τάξη μου στη θάλασσα στο κολέγιο πριν από 7 χρόνια, το φθινόπωρο του 2015.

Το εξάμηνο στη θάλασσα (ένα πρόγραμμα σπουδών στο εξωτερικό που ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο με ένα πλοίο ενώ κάνετε μαθήματα στη θάλασσα) είναι μια από αυτές τις εμπειρίες που αλλάζουν τη ζωή που συνδέει τους ανθρώπους.

Είπαν ότι ήταν φοιτητές στο τρέχον ταξίδι και ότι το πλοίο έδεσε στην Αθήνα! Είπα στην ομάδα πώς ταξίδεψα επίσης στη Σαντορίνη κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μου. Ήταν μια υπέροχη και νοσταλγική στιγμή που δεν περίμενα ποτέ να συμβεί. Αυτός είναι ένας μικρός κόσμος!

Αφού κουβέντιασα για λίγο, συνάντησα την οικογένειά μου στην πορεία απολαμβάνοντας τη θέα. Συνεχίσαμε να τριγυρνάμε στους δρόμους.

Αν βλέπαμε μια ομάδα ανθρώπων να συγκεντρώνεται σε ένα μέρος, πιστεύαμε ότι θα ήταν μια ωραία θέα που άξιζε τον κόπο, οπότε ενώσαμε τα πλήθη.

Με όλους στο νησί βγάλαμε πολλές φωτογραφίες με θέα στο χωριό από μακριά. Μερικά από τα σημεία που βρήκαμε ήταν σε λιθόστρωτα προεξοχές όπου θα ήταν εύκολο να χάσεις το πόδι σου και να πέσεις. Προσέχαμε να μην οπισθοχωρήσουμε πολύ, γιατί όλα στη Σαντορίνη είναι σε κλίση.

Η Σαντορίνη είναι σαν μια καρτ ποστάλ που ζωντανεύει. Είναι σχεδόν απίστευτο να το βλέπεις από κοντά.

Είχαμε μόνο περίπου 1,5 ώρα για να περπατήσουμε στην Οία και κάναμε τα ψώνια μας ενώ βρισκόμασταν στα Φηρά. Αντίθετα, χρησιμοποιήσαμε τον χρόνο μας στην Οία για να βγάλουμε φωτογραφίες και να περιπλανηθούμε στους δρόμους.

Είναι όλα πολύ ελκυστικά και γοητευτικά, παρόλο που ο κόσμος παρασύρεται από όπου κι αν κοιτάξεις. Αυτό ήταν ακόμα πολύ απασχολημένο δεδομένου ότι επισκεπτόμασταν εκτός σεζόν, αν και υπήρχαν άλλα 4 πλοία στο λιμάνι σήμερα.

Τολμήσαμε να πάμε σε ένα μέρος που ονομάζεται Lolita’s Gelato, όπου ο σύζυγός μου και εγώ πήγαμε το μήνα του μέλιτος. Angie, ο μπαμπάς και εγώ απολαύσαμε μια μπάλα παγωτό για να συνεχίσουμε το χρόνο μας στη Σαντορίνη. Είπα στον ιδιοκτήτη πώς επισκέφτηκα το κατάστημά του πριν από μερικά χρόνια και του έδειξα τις φωτογραφίες – ήταν τόσο ευγνώμων που επέστρεψε!

ηλιοβασίλεμα στη Σαντορίνη

Μετά την παραμονή μας στην Οία, το λεωφορείο μας έφερε πίσω στο λιμάνι του Αθηνιού. Είχαμε την επιλογή να κατεβούμε στα Φηρά και να κάνουμε το τελεφερίκ ή το γαϊδουράκι, αλλά κανείς στο λεωφορείο δεν το επέλεξε.

Ο διαγωνισμός μας περίμενε στο λιμάνι και έφυγε αμέσως μόλις το λεωφορείο μας ξεφόρτωσε και επιβιβάστηκε στο τρυφερό σκάφος. Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι ήταν πραγματικά λίγο κρύο στο ταξίδι της επιστροφής στο πλοίο, οπότε φόρεσα τη νέα μου κουκούλα Σαντορίνης.

READ  Περιμένετε εκλεπτυσμένο ελληνικό φαγητό στο No. 1 Gyro Shoppe στο Columbus

Βγάλαμε περισσότερες φωτογραφίες από το νησί και το πλοίο έδεσε στο λιμάνι. Ήμασταν ευγνώμονες για μια ωραία περιήγηση που διευκόλυνε τα υλικοτεχνικά προβλήματα για τα οποία ανησυχούσαμε. Θα έλεγα ότι άξιζε τα χρήματα για να κάνω αυτό το ταξίδι, ειδικά να ταξιδέψω με τους γονείς μου.

Μερικοί άνθρωποι έχουν μοιραστεί ιστορίες για το τελεφερίκ που πλημμύρισε με ανθρώπους με απίστευτο τρόπο. Ακούσαμε επίσης για ένα ζευγάρι που κατέβασε τα γαϊδούρια του για 10 $ το καθένα, αλλά ο αρχηγός του γάιδαρου τους ανάγκασε να αποβιβαστούν αφού έκαναν περίπου τα δύο τρίτα της διαδρομής. Όταν ο αρχηγός των γαϊδάρων τους έδιωξε όλους από τις σέλες, μια από τις κυρίες κόλλησε και κατέληξε να πέσει στα περιττώματα του γαϊδάρου.

Το να ακούμε τέτοιες ιστορίες καθησυχάζει την απόφασή μας ότι το ταξίδι ήταν μια καλή ιδέα, παρόλο που αυτές οι ιστορίες δημιουργούν υπέροχες ιστορίες!

Επιστρέφοντας στο αεροπλάνο, φάγαμε πίτσα στο εστιατόριο του Σορέντο και φτάσαμε στο πάνω κατάστρωμα για να παρακολουθήσουμε το ηλιοβασίλεμα.

Η Σαντορίνη φημίζεται για τα παγκοσμίου φήμης ηλιοβασιλέματά της. Είπα στην οικογένειά μου ότι πρέπει να αργήσουμε για το δείπνο απόψε γιατί τα ηλιοβασιλέματα είναι απλά αξέχαστα.

Είχαμε ένα κοκτέιλ στο Lime & Coconut από τον αγαπημένο μας μπάρμαν, τον Dwayne (ή Dwa όπως τον αποκαλεί η Patty), και βγάλαμε πολλές φωτογραφίες από το καταπληκτικό ηλιοβασίλεμα. Κορυφώθηκε σε ένα μικρό νησί στο βάθος και φώτισε το πλοίο και το νησί με μια ζεστή χρυσή ώρα.

Ήταν μια όμορφη στιγμή που θα λατρέψω. Φυσικά, βγάλαμε πολλές φωτογραφίες γιατί ο φωτισμός και το τοπίο ήταν απλά πολύ όμορφα για να απαθανατίσουν τη στιγμή στο χρόνο.

Δείπνο στο αεροπλάνο

Μετά το ηλιοβασίλεμα στη Σαντορίνη, πήραμε πάλι το δρόμο για το δείπνο στην κεντρική τραπεζαρία. Η μαμά μου χάρηκε που ανακάλυψε ότι το προστατευτικό της κάλυμμα είχε βελτιωθεί μετά την περιστασιακή συνομιλία της με τον επικεφαλής σερβιτόρο χθες το βράδυ.

Ο κύριος σερβιτόρος, ο Jason, επέστρεψε στο τραπέζι μας απόψε για να βεβαιωθεί ότι όλα ήταν στα πρότυπα. Η μαμά του είπε πώς παρατήρησε τις αλλαγές στο προστατευτικό της κάλυμμα και τον ευχαριστήσαμε για το έντονο ενδιαφέρον του.

Όλοι απολαύσαμε τα γεύματά μας στην τραπεζαρία απόψε, μαζί με τις ευχάριστες συζητήσεις μας με το τραπέζι που κάθεται ακριβώς δίπλα μας. Ήταν ωραίο να απολαύσετε τη θέα στα παράθυρα καθώς η Σαντορίνη άρχισε να φωτίζεται μετά το ηλιοβασίλεμα.

Μετά το δείπνο, υπήρχε πολύ λίγη ψυχαγωγία διαθέσιμη απόψε, πιθανώς επειδή δεν φύγαμε μέχρι τις 9 το βράδυ απόψε. Αυτό το χαριτωμένο ξενοδοχείο Royal Caribbean έχει μια αργά τη νύχτα διαμονή στη Σαντορίνη για να δώσει σε όλους άφθονο χρόνο για να δουν το νησί και να παρακολουθήσουν το ηλιοβασίλεμα.

Αύριο θα είμαστε στο τελευταίο λιμάνι των Χανίων, την Κρήτη. Ο ελλιμενισμός είναι μόνο από τις 7 π.μ. έως τις 2:30 π.μ. αύριο, επομένως ελπίζουμε να κατεβούμε από το πλοίο μέχρι τις 10 π.μ. για εξερεύνηση. Δεν έχουμε σχέδια παρά μόνο να περιπλανηθούμε στο λιμάνι.

Μέχρι αύριο καλή κρουαζιέρα!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *